کدام اظهارات جهانگیری برای احمدی‌نژاد گران تمام شده؟
معاون اول دولت روحانی نوک پیکان انتقادهای خود نسبت به شرایط کشور را متوجه محمود احمدی‌نژاد کرده است. انتقادهایی که باعث شد رئیس دولت دهم از معاون اول دولت یازدهم شکایت کند.

خبر کوتاه بود؛ احمدی‌نژاد از جهانگیری شکایت کرد. یکی از رسانه‌های نزدیک به رئیس دولت دهم با انتشار این خبر اعلام کرد که احمدی‌نژاد به دلیل «استمرار افتراها و اکاذیب نسبت داده شده از سوی آقای اسحاق جهانگیری» از او شکایت کرده است.سیدعادل حیدری، وکیل احمدی‌نژاد به «دولت بهار» گفت: «آقای اسحاق جهانگیری در سال‌های اخیر با هدف تخریب باورهای مردم و تشویش در اذهان عمومی، اقدام به طرح اتهامات بی‌اساس علیه دولت قبل کرده که در سطح وسیعی در رسانه‌های مکتوب و شبکه‌های مجازی و صوتی و تصویری منتشر شده است.»

در همین رابطه یکی از نزدیکان احمدی‌نژاد با اشاره به این شکایت گفت: جهانگیری حرف‌های بی‌اساسی زده است و اگر دادگاه عادلی تشکیل شود قطعاً او در این دادگاه محکوم خواهد شد. ما برای حرف‌های خود مدارک و اسناد کافی داریم و به راحتی می‌توانیم معاون اول روحانی را محکوم کنیم.

در این میان پرسشی که در اذهان عمومی ایجاد شده این مسأله است که مگر جهانگیری چه حرف‌هایی زده بود که احمدی‌نژاد تصمیم به شکایت از او گرفته است؟

در جدول زیر به برخی سخنان معاون اول روحانی در مورد دولت احمدی‌نژاد و تخلف‌های آن اشاره می‌کنیم:

untitled_copy_copy_copy_copy_copy_copy_copy.jpg

 

منبع: ایسنا