انتقاد از رفتار تبعیض آمیز صدا و سیما در خصوص برجام
عضو شواری نظارت بر عملکرد صدا و سیما، با انتقاد از رفتار تبعیض آمیز این رسانه ملی در خصوص برجام گفت: مسئولان این رسانه باید به مردم توضیح دهند چرا در مسئله برجام رفتار دوگانه ای داشتند و تنها به یک جریان تریبونی برای طرح موضوع داده اند.

اعتراض شدید به اقدام تلویزیون درباره برجام

عضو شواری نظارت بر عملکرد صدا و سیما، با انتقاد از رفتار تبعیض آمیز این رسانه ملی در خصوص برجام گفت: مسئولان این رسانه باید به مردم توضیح دهند چرا در مسئله برجام رفتار دوگانه ای داشتند و تنها به یک جریان تریبونی برای طرح موضوع داده اند.سیدرمضان شجاعی کیاسری با اشاره ه برنامه صدا و سیما در خصوص برجام و در اختیار گذاشتن تریبون به مخالفان برجام گفت: برای افکار عمومی این سوال پیش آمده است که چرا صدا و سیمان این اندازه به مخالفان برجام فرصت اظهار نظر داده است. چرا که این عملکرد برای رسانه ای که ملی است مناسب نیست.

نماینده مردم ساری در مجلس نهم شورای اسلامی تاکید کرد: سازمان صدا و سیما رسانه ای ملی است و باید بی طرف باشد نه اینکه موضوع ملی را زیر سوال ببرد.وی با بیان اینکه صدا و سیما متعلق به نظام جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: این مذاکرات و اتفاقات در عرصه بین المللی نیز متعلق به نظام است نه متعلق به جریان و گروه خاص بنابراین نباید تنها به یک جریان و یک گروه اجازه اظهار نظر داد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در اختیار گذاشتن تریبون به برخی جریان ها درست نیست، گفت: اینکه برخی نظرات برجسته شود و تنها به مخالفان فرصت صحبت کردن داده شود بر خلاف رسالت رسانه ملی است.

شجاعی کیاسری تاکید کرد: اینکه برای مردم سوال ایجاد شد برای رسانه ملی خوب نیست. از این جهت مسئولان صدا و سیما باید توضیح بدهند چرا چنین رفتار دوگانه ای در خصوص بررسی موضوعی به مهمی برجام داشتند.

عضو شورای نظارت بر عملکرد صدا و سیما با یاد آوری پوشش ناقص جلسات کمیسیون برجام از سوی صدا و سیما، گفت: این مسئله در شورای نظارت بر عملکرد صدا و سیما مطرح شد اما از آنجایی که فردا دولت به مازندران سفر خواهد کرد، جلسه این هفته شورای نظارت به حد نصاب نخواهد رسید و موضوع را هفته آینده در این نشست بررسی می کنیم.

منبع:خانه ملت