اتهام زنجانی به وزیر نفت نابخردانه و سیاسی است
در واقع آنها احساس می کنند محکوم شدن بابک زنجانی محکوم شدن دولت قبل است و می خواهند توپ فساد را از دولت قبل به زمین دولت یازدهم بگذارند.

اتهام زنجانی به وزیر نفت بر اساس مشاوره هایی است که به او داده شده است

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی اعتقاد دارد که اتهام زنجانی به وزیرنفت نابخردانه و سیاسی است و براساس مشاوره هایی است که به وی داده می شود.

غلامعلی جعفرزاده، در مورد اظهارات بابک زنجانی در مورد وزیر نفت گفت: متاسفانه یک جنبه پوششی و حمایتی از بابک زنجانی از طرف مسئولان و دولتمردان قبلی انجام می شود و این حمایت با نفوذی است که این افراد دارند و این نفوذها ممکن است در تمامی دستگاه‌ها وجود داشته باشد.

وی اظهار داشت: در واقع آنها احساس می کنند محکوم شدن بابک زنجانی محکوم شدن دولت قبل است و می خواهند توپ فساد را از دولت قبل به زمین دولت یازدهم بگذارند.

نماینده مردم رشت در مجلس بیان کرد: این اقدام یک اقدام سیاسی است و مصالح ملی در آن لحاظ نمی شود، بابک زنجانی متهمی است که باید در چارچوب قوانین جاری کشور محاکمه شود و در این نیز بحثی نیست ، اگر هر کسی ادعای نسبت به هر مرجع دیگری دارد مسئله دیگری است؛ اما اینکه فرار رو به جلو کند و فضا را غبارآلود کند و موضوع را عوض کند درست نیست و البته دستگاه قضایی ما هوشیارتر از این حرف‌هاست.

وی تاکید کرد: تا اینجای کار ۱۴ مسئول از دولت قبل در زندان هستند و این نشان می دهد دولت قبل از فاسدترین دولت ها بوده است و در آن نیز بحثی نیست ، نمی گوییم در این دولت اشکالاتی بوجود نمی آید زیرا این دولت نیز دولت امام زمانی نیست که هیچ اشکالی در آن نباشد ولی تا اینجا این دولت پاک و در واقع دولت راست گویان بوده است.

جعفرزاده تاکید کرد: اتهام زنجانی به وزیر نفت نابخردانه و سیاسی است و براساس مشاوره های است که به وی داده می شود.

 

منبع : نامه نیوز