در ادامه انتشار اخبار مربوط به دیدار انتخاباتی کروبی با خوانندگان پاپ و رپ از جمله ساسی مانکن ، منابع آگاه خبر می دهند که ساسی مانکن در حضور دبیر کل اعتماد ملی...
 

به گزارش اصلاحات،ساسی مانکن خواننده زیر زمینی موسیقی رپ و پاپ در حضور مهدي کروبی به اجرای زنده یکی از آهنگ هایش پرداخته است.

 به گزارش خبرنگار اصلاحات در ادامه انتشار اخبار مربوط به دیدار انتخاباتی کروبی با خوانندگان پاپ و رپ از جمله ساسی مانکن ، منابع آگاه خبر می دهند که ساسی مانکن در حضور دبیر کل اعتماد ملی اجرای آهنگ نیز داشته است.

 ساسی مانکن خوانند زیرزمینی موسیقی پاپ و رپ است. آهنگ هایی وی به دلیل سطحی بودن مورد توجه بسیاری از جوانان نیز قرار نگرفته است و بیشتر در مجالس شوخی وخوشگذرانی مورد استفاده قرار می گیرد.

 دیدار انتخاباتی کروبی با ساسی مانکن با انتقاد مشاوران ارشد وروحانی کروبی روبرو شده است.

 انتشار خبر اجرای زنده ساسی مانکن پیامدهای غیر قابل جبرانی برای سبد رای تضعیف شده کروبی خواهد داشت.

 کروبی پیشتر اعلام کرده بود که در میان خانواده شهدا از رای خوبی برخوردار است. مسئولیت بنیاد شهید از از22 اسفند 1358 تا 6 مرداد 1371 در اختیار کروبی بوده است.

 در همين حال اسماعیل گرامی مقدم سخنگوي حزب اعتماد ملي در گفت و گو با خبرنگار اصلاحات خبر دیدار جمعی از هنرمندان  و خوانندگان رپ و پاپ فارسی زبان با مهدی کروبی   که در آن   خواننده ای به نام "ساسی مانکن" هم حضور داشته است تاید کرد.

 اسماعیل گرامی مقدم  افزود: من به شخصه در این دیدار حضور نداشتم و در مورد کم و کیف  این دیدار نمی توانم اظهار نظر کنم که آیا در حضور آقای کروبی فردی برنامه اجرا کرده است یا نه؟
 
 
 گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news