کاندیدای ریاست جمهوری: دخترم بیکار است
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه به نفع کسی در انتخابات کنار نمی‌کشد، گفت:‌ به قول معروف، همه باید فیرپلی و شرافتمندانه بازی کنیم.

هاشمی‌طبا:دخترم بیکار است

سید مصطفی هاشمی‌طبا، پس از ضبط برنامه در ‌گفت‌وگویی گفت: در این برنامه درباره موضوعاتی مانند شرایط کشور، حفظ و تثبیت آن و به طور کلی اقداماتی که باید برای ارتقای شرایط موجود و همچنین وضع زندگی مردم و رسیدگی به حال محرومان و بالا بردن سطح درآمدها انجام شود صحبت کردم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: اولین اقدام پس از انتخابات این است که ما به قوانین احترام بگذاریم و براساس قوانین موجود کار خودمان را شروع کنیم.

هاشمی طبا گفت: همچنین ایده‌ها و فکرهایی که داریم اگر در اختیار دولت باشد آن‌ها را انجام دهیم و اگر احتیاج به قانون، لایحه و یا مصوبات دیگر باشد آن‌ها را انجام دهیم که کارمان را براساس ایده‌های جدید پیش ببریم.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: بنده اولویت ایران را مطرح کردم و اولویت ایران این است که ما به حفظ و ارتقای ایران کمک کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا در میان بستگانش افراد بیکار حضور دارند گفت: بله، دختر خود من آرشیتکت است اما تقریبا بیکار است.

هاشمی طبا در این خصوص که آیا به نفع یکی از نامزدها در انتخابات ریاست جمهوری کنار می‌رود افزود: نظر من همین است و هستم. چرا باید به نفع کسی کنار بروم؟ من با تصمیم شخصی پا به این عرصه گذاشتم و همان‌گونه که در ورزش فرار وجود ندارد همه باید در صحنه حضور داشته باشند.

این نامزد ریاست جمهوری ادامه داد: به قول معروف، همه باید فیرپلی و شرافتمندانه بازی کنیم.

هاشمی طبا گفت: بر حسب وظیفه آمده‌ام و هر چه مردم رأی دهند و به من اعتماد کنند برای من کافی است.

وی افزود: دوست داشتم نظرهای خود را ارائه کنم شاید مورد توجه دیگران و رئیس جمهور آینده قرار بگیرد.

هاشمی‌طبا گفت: تمام برنامه‌های تبلیغاتی من فقط از طریق سازمان صداوسیما خواهد بود.

 

منبع: خبرگزاری ایلنا