رئیسی تحت تعقیب پلیس اینترپل است
«روسای جمهور هر کشور دارای مصونیت سیاسی و دیپلماتیک می‌باشند و در حال حاضر دهها نفر از مقامات سیاسی و روسای‌جمهور که تحت تعقیب دادگاههای جنایی بین المللی و کیفری می باشند‌»

خبری درباره رئیسی که در شبکه های اجتماعی دست به دست میشود

سخنان ناطق‌نوری درباره ممنوع الورودی ابراهیم رییسی به تمام کشورها

طبق اخبار رسیده از بزرگان، در دیدار آقای رئیسی با آقای ناطق نوری، ایشان به آقای رئیسی گفته‌اند: برفرض که شما رئیس جمهور شدید! شما که ممنوع الورود به کشورهای دیگر هستید می خواهید چکار کنید؟! اگه به یک کشوری رفتید و پلیس اینترپل شمارا گرفت چه می کنید؟!!!

آقای ناطق‌نوری در دیدار با آقای موحدی کرمانی نیز گفته‌اند: شما که از آقای رئیسی حمایت می کنید اگر ایشان رئیس‌جمهور شد چون در لیست افراد تحریم شده هست نمی تواند هیچ سفرخارجی برود. اگر هم برود امکان دستگیری از طریق اینترپل هست!!!

آقای موحدی ناراحت شده و گفته‌اند: تقصیر شما است که جلسات جامعه روحانیت نمیاد اگه آمده بودید و این مطالب رو گفته بودید ما از ایشان حمایت نمی کردیم!!!

حالا برفرض اینکه ایشان رئیس جمهور بشود، با این تحریم و ممنوع الورود بودن چه می‌کند؟! اگر رئیس جمهور ما نتواند به کشور‌های دیگر برود، رئیس‌جمهوران سایر کشورها هم به ایران سفر نخواهند کرد. سیاست خارجی ما در دوران رئیسی چگونه خواهد بود؟ وضعیت ما در سازمان ملل چگونه شد؟ واقعا مگر قحط‌الرجال بوده که رئیسی شده کاندیدای اصلی اصولگرایان؟

 

تکذیب خبرهای منتشر شده در شبکه های اجتماعی
کانال ستاد حامیان رئیسی نوشت: در ادامه تخریب چهره های مردمی که دارای بیشترین اقبال در انتخابات آتی ریاست جمهوری هستند از ساعتی پیش شبکه های های اجتماعی معاند با  انتشار اخباری تحت عنوان "جزییات دیدار  حجت الاسلام رئیسی با حجت الاسلام ناطق نوری" و ادعای تحت عنوان  تعقیب بودن ایشان توسط پلیس اینترپل به اطلاع می رساند با توجه به اهداف تخریبی و کینه توزانه ضد انقلاب و منافقین در انتشار این اخبار با بررسی انجام شده از سایت اینترپل چنین خبری صحت نداشته و اسم ایشان نیز حتی در سایت اینترپل وجود ندارد.

به فرض محال تدارک چنین سناریویی از سوی دشمنان جمهوری اسلامی‌؛ روسای جمهور هر کشور دارای مصونیت سیاسی و دیپلماتیک می‌باشند و در حال حاضر دهها نفر از مقامات سیاسی و روسای‌جمهور که تحت تعقیب دادگاههای جنایی بین المللی و  کیفری می باشند‌؛ در دوره مسوولیت ریاست جمهوری خود بنا بر قاعده بیطرفی شبکه اینترپل‌، دارای مصونیت بین‌المللی بوده  از این حیث نیز مبرا بوده و تهدیدی متوجه نمی‌باشد.

محمدرضاصفری تالارپشتی
مسئول ستاد حامیان مردمی كشوری دكتر رئیسی

 

 

منبع: آفتاب نیوز