میرسلیم: «موتلفه» درباره انصراف من اشتباه کرد
میرسلیم در پاسخ به پرسشی درباره بیانیه حزب موتلفه اسلامی و ادامه حضور او در رقابت‌های انتخاباتی اظهار کرد: متاسفانه اشتباهی انجام شد و بر اساس استنباطی که از سفر من به مشهد داشتند، فکر کردند که من از انتخابات کناره گیری کرده‌ام و این پیش تصور برایشان ایجاد شد.

 میرسلیم در خبر انصراف من اشتباه شد

سید مصطفی آقا میر سلیم کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران با اشاره به مشارکت گسترده مردم پای صندوق‌های رای اظهار کرد: حضور مردم پای صندوق های رای گسترده بود و امیدوارم به همین صورت ادامه پیدا کند.ان شا الله مردم نیز رای دادن خود را به عقب نیندازنند چون ممکن است روند اخذ رای به درازا بکشد.

وی با بیان اینکه «روند انتخابات در مجموع خوب بوده است نه اینکه بی نقص نبوده است»٬ خاطر نشان کرد: وقتی روند اخذ رای را مقایسه می کنیم، با تجربه طولانی که در جمهوری اسلامی ایران داشته ایم، کارها نسبتا به خوبی پیش رفته است.
میر سلیم گفت: به ستاد انتخابات کشور آمدم تا با کسانی که در این ستاد زحمت می کشند آشنا شوم و با توجه به سابقه ام در وزارت کشور و کار انتخابات را انجام داده ام، ببینم دوستان چه روحیه ای دارند و کار را چگونه انجام می دهند.

وی همچنین در پاسخ به پرسشی درباره بیانیه حزب موتلفه اسلامی و ادامه حضور او در رقابت‌های انتخاباتی اظهار کرد: متاسفانه اشتباهی انجام شد و بر اساس استنباطی که از سفر من به مشهد داشتند، فکر کردند که من از انتخابات کناره گیری کرده‌ام و این پیش تصور برایشان ایجاد شد.

 

منبع: ایسنا