تدابیر امنیتی مراسم تحلیف رئیس جمهور
جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران با اشاره به حضور هیات‌های دیپلماتیک خارجی در مراسم تحلیف رئیس جمهوری، اظهار کرد: همه مهمانان خارجی این مراسم از بدو ورود تا خروج از کشور تحت حفاظت کامل قرار دارند.

مراسم تحلیف تحت حفاظت کامل

سردار اسماعیل کوثری با اشاره به اتخاذ تدابیر امنیتی در تهران جهت برگزاری مراسم تحلیف رئیس جمهور منتخب اظهار کرد: با توجه به اینکه در روز تحلیف رئیس جمهوری تقریبا به جز مقام معظم رهبری همه مسئولان کشوری و لشکری و همچنین هیات‌های عالی رتبه خارجی در یک نقطه به نام مجلس حضور دارند، باید حفاظت از این منطقه و سطح شهر به بهترین نحو انجام تا مراسم با آرامش کامل برگزار شود.

وی با اشاره به همکاری نیروهای مختلف نظامی، انتظامی و اطلاعاتی برای تامین امنیت پایتخت در روز برگزاری مراسم تحلیف گفت: جهت تامین امنیت مراسم روز تحلیف سپاه، نیروی انتظامی، سربازان گمنان امام زمان (عج) و همچنین نیروی ارتش همکاری می‌کنند.

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه تمام اقدامات به بهترین نحو طراحی و پیش بینی شده است،‌خاطر نشان کرد: مانند تدابیری که در زمان برگزاری اجلاس سران غیر متعهد و همچنین اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد، اتخاذ شد، برای مراسم تحلیف ریاست جمهوری دوازدهم نیز تصمیمات به بهترین نحو طراحی و پیش بینی شده است تا دنیا بداند ایران کشوری امن بوده و اجازه نخواهد داد که بیگانگان و خودفروختگان و همچنین استکبار جهانی و صهیونیسم بین المللی بخواهند خدشه‌ای به امنیت این کشور وارد کنند.

کوثری در پایان با بیان اینکه مردم خیالشان از تامین امنیت مراسم روز تحلیف راحت باشد، درباره تامین امنیت مهمانان خارجی این مراسم،‌ اظهار کرد: همه مهمانان خارجی مراسم تحلیف از بدو ورود تا زمان خروج از کشور تحت حفاظت کامل نیروهای امنیتی قرار دارند.

 

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir