عیادت کنندگان از سران فتنه را مجازات کنید
برخی برای جولان دادن در استان معامله می‌کنند که از آن خبر داریم و اگر سخنی نمی‌گوییم به خاطر این است که منتظر عملکرد مسئولان هستیم.

 انتقاد از عیادت برخی مسئولان از مهدی کروبی در بیمارستان

آیت الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز عبادی- سیاسی جمعه کرج با انتقاد از عیادت برخی مسئولان از مهدی کروبی در بیمارستان گفت: دستگاه قضا باید با این اقدام برخورد کند؛ زیرا فتنه خط قرمز ماست. حسینی همدانی افزود: برخی می‌خواهند از فتنه حساسیت‌زدایی کنند.

وی ادامه داد: در استان البرز نیز برخی می‌خواهند پای فتنه‌گران را به استان باز کنند، اگر این اتفاق رخ دهد قلم پای آنها شکسته خواهد شد.

وی از سکوت مصلحتی خود گفت و اعلام کرد: برخی برای جولان دادن در استان معامله می‌کنند که از آن خبر داریم و اگر سخنی نمی‌گوییم به خاطر این است که منتظر عملکرد مسئولان هستیم.

امام جمعه کرج در بخش دیگری از خطبه‌های این هفته با اشاره به برگزاری مراسم تحلیف رئیس جمهور خاطرنشان کرد: برخی رسانه‌های خارجی و حتی داخلی با پررنگ کردن حاشیه‌های این مراسم قصد تحقیر ایران را داشتند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز افزود: دشمنان خارجی به کمک برخی از عوامل داخلی می‌خواهند سلفی گرفتن برخی نمایندگان با نماینده اتحادیه اروپا را دستمایه شیطنت خود کنند، ما باید هوشیار باشیم و در زمین دشمن بازی نکنیم.

حسینی همدانی ادامه داد: البته هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان باید کسانی که در شان ملت ایران رفتار نکرده‌اند را مواخذه کند.

امام جمعه کرج در بخشی دیگر از خطبه‌های این هفته گفت: آمریکا اعلام کرده که قصد دارد از مراکز نظامی ایران بازدید کند، آنها دلیل این خواسته را ارزیابی توافق هسته‌ای اعلام می‌کنند. وی افزود: وزارت امور خارجه باید نسبت به این موضوع واکنش نشان دهد.

حسینی همدانی در پایان با بیان اینکه عده‌ای بزدل داخلی به بهانه گرفتن امتیازات واهی می‌خواهند به این خیال خام تحقق بخشند، گفت: هیچ دولتی در دنیا اجازه نمی‌دهد کسی از حریم نظامی آنها بازدید کند.

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir