علوی : نسبت به برهم‌زنندگان امنیت رحم نداریم
وزیر اطلاعات با بیان اینکه ما در مساله امنیت با کسی تعارف نداریم، گفت: دل ما لبریز از مهر و محبت نسبت به تمام افراد جامعه است، اما سر سوزنی رحم و عطوفت نسبت به دشمنی که بخواهد امنیت مردم را ساقط کند نداریم.

علوی: رصد کوچک ترین تحرکات تروریست‌ها

حجت الاسلام علوی اظهار داشت: مقام معظم رهبری در ابتدای سال ۹۶، امنیت کشور در سال ۹۵ را پایدار دانستند، امروز سربازان گمنام امام زمان(عج) با حمایت های مقام معظم رهبری، دولت و ملت به تروریست ها ضربه های فراوانی وارد کرده اند، ما به کوچکترین تحرکات گروه های تروریستی اشراف کامل داریم و می دانیم چه برنامه هایی داشته و چه کارهایی می خواهند انجام دهند و به موقع ضربه را به آن ها وارد می کنیم.

وی افزود: چند وقت پیش دیدید، تعدادی از عزیزان مرزبانی در جنوب شرق کشور به شهادت رسیده و یک نفر از آن ها به گروگان گرفته شد.

علوی گفت: بچه های ما تا زمانی که عنصر اصلی این اقدامات یک هفته پیش به درک واصل شد، از پا ننشستند.

وی با بیان اینکه ما در مساله امنیت با کسی تعارف نداریم، گفت: دل ما لبریز از مهر و محبت نسبت به تمام افراد جامعه است، اما سر سوزنی رحم و عطوفت نسبت به دشمنی که بخواهد امنیت مردم را ساقط کند نداریم و با قدرت کامل با افرادی که بخواهند امنیت را از این کشور بگیرند، برخورد می کنیم.

وزیر اطلاعات در پایان امنیت را شرط پیشرفت کشور دانست و گفت: امنیت نباشد سرمایه گذاری نمی شود، فرهنگ توسعه نیافته و نوآوری در اندیشه ها عنوان نمی شود و ما از شما مردم عزیز که تا امروز نقش خوبی در برقراری امنیت داشتید، تشکر می کنیم.

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir