وکیل احمدی‌نژاد درباره تخلفات وی به مجلس نامه نوشت+متن نامه
عضو کمیسیون برنامه و بودجه از ارسال نامه وکیل احمدی‌نژاد به نمایندگان درباره اظهارات دادستان دیوان محاسبات پیرامون تخلفات یارانه‌ای احمدی‌نژاد خبر داد.

نامه وکیل احمدی نژاد به مجلس

خدابخشی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات از ارسال نامه وکیل رئیس دولت‌های نهم و دهم به نمایندگان مجلس به ویژه اعضای این کمیسیون در واکنش به اظهارات دادستان دیوان محاسبات خبر داد.

وی ادامه داد: وکیل احمدی‌نژاد بعد از اظهارات فیاض شجاعی دادستان دیوان محاسبات درباره تخلفات یارانه‌ای وی این نامه را به منظور روشن شدن برخی مسائل ارسال کرده است.

خدابخشی تاکید کرد:‌ در این نامه اعلام شده که اظهارات دادستان دیوان محاسبات در حقیقت اقدام خلاف واقع و نشر اکاذیب بوده و از حکم محکومیت قطعی احمدی‌نژاد درباره هزینه‌های یارانه‌ای مردم به نحوی صحبت کرده است که گویا حیف و میل هفت هزار میلیارد تومانی اتفاق افتاده و احمدی‌نژاد محکوم پرداخت آن است.

نماینده مردم الیگودرز همچنین اظهار کرد:‌وکیل احمدی‌نژاد در این نامه همچنین بیان داشت که مصاحبه فیاض شجاعی در رسانه‌ها به ویژه رسانه‌های معاند انعکاس پیدا کرده و به گونه‌ای فرض شده که مقامات جمهوری اسلامی ایران عموما دچار فساد هستند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه خاطر نشان کرد:‌ وکیل احمدی‌نژاد در این نامه تاکید کرده است که دیوان محاسبات تنها چند دادنامه به وی داده که آن را هم برای نمایندگان ارسال کرده است.


6847356_137.jpg

گردآوری : گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع : yjc.ir