توضیح احمدی‌نژاد درباره برداشت میلیاردی
رییس‌دولت‌های نهم و دهم از روز آخری گفت كه به عنوان رییس‌جمهور ایران در پاستور حضور داشت و تصمیم به اختصاص مبلغی برای دانشگاه ایرانیان می‌گیرد.

توضیح احمدی‌نژاد درباره برداشت میلیاردی در روز آخر ریاست جمهوری

سلسله جلسات هم‌اندیشی بقایی با وکلای دادگستری همچنان ادامه دارد. اگرچه پیش از این از سوی وكیل معاون اجرایی رییس دولت دهم عنوان شده بود كه روز پنجشنبه ١٣ مهرماه جلسه‌ای با حضور وكلای دادگستری برای بررسی كیفرخواست صادره برای حمید بقایی برگزار می‌شود، اما این جلسات به نوبت سوم هم كشیده شد. جالب اینكه در جلسه‌ای كه دیروز برگزار شد، محمود احمدی‌نژاد رییس دولت‌های نهم و دهم هم حضور داشت تا خود یك پای دفاع از معاون اجرایی سابقش باشد. احمدی‌نژاد در این نشست توضیحاتی را در خصوص یكی از اتهامات حمید بقایی كه اختلاس ١٦ میلیاردی او است، ارایه كرد.

رییس‌دولت‌های نهم و دهم از روز آخری گفت كه به عنوان رییس‌جمهور ایران در پاستور حضور داشت و تصمیم به اختصاص مبلغی برای دانشگاه ایرانیان می‌گیرد.

او در دفاع از این اقدام خود عنوان می‌كند كه طبق قانون من به عنوان رییس دولت در آخرین روز از حضورم می‌توانستم این كار و هر كار دیگری را انجام بدهم. او در ادامه توضیحات خود از بازگرداندن این پول به حساب دولت خبر می‌دهد و می‌گوید: چون می‌دانستیم كه این موضوع به دلیل انجام در روز آخر حضورم در دولت انجام شده، جنجال به پا می‌كند، آن میزان وجوهات را باز گرداندیم. قسمت دیگر از این جلسه رونمایی از متهم ردیف دوم پرونده حمید بقایی است.

حبیب‌الله خراسانی، ذی‌حساب نهاد ریاست‌جمهوری دولت دهم كه او نیز چندی پیش بازداشت شده بود، در این نشست حضور داشت و به ارایه توضیحاتی در خصوص كیفرخواست صادره پرداخت.

 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir