نماینده پاوه: دولت به دور از سیاسی‌کاری و شعار نسبت به استقرار زلزله‌زدگان اقدام کند
نماینده مردم پاوه و جوانرود در مجلس گفت: دولت به دور از سیاسی‌کاری و شعار نسبت به استقرار و اسکان موقت مردم زلزله‌زده اقدامات لازم را انجام دهد.

دولت به دور از سیاسی‌کاری اقدامات لازم را برای زلزله زده ها انجام دهد

شهاب نادری در تذکری در جلسه امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از کلیه کسانی که در مناطق زلزله زده حضور یافتند، اظهار کرد: از رئیس جمهور، رئیس مجلس شورای اسلامی و کلیه اشخاص و سازمان‌هایی که در این چند روز در مناطق زلزله زده حضور یافته و زحمت کشیدند تقدیر و تشکر می‌کنم و ای کاش رئیس جمهور می‌نشست و با مردم حادثه دیده درددل می‌کرد.

وی افزود: مشکلات این خطه با همه پیچیدگی‌های کار و نواقص موجود در حال حاضر به تدریج در حال پیگیری است، اما واقعیت این است که بسیار سریع‌تر از آنچه که گمان می‌کنیم فضای عادی و اداری و مدیریتی جایگزین شرایط مدیریت بحران در مناطق مذکور خواهد شد ولی زمستان و سرمای کشنده کوهستان کاری به این موضوعات ندارد و به هیچ کس و هیچ چیز رحم نمی‌کند.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: خواهران و برادران زلزله زده ما گرچه در چادر به سر می‌برند اما برای دفاع از خود در برابر هجمه زمستان هیچ چیز ندارند و در چنین هوای سردی که درجات زیر صفر خود را به سرعت طی می‌کند چه خواهند کرد؟

نادری خطاب به هیأت وزیران گفت: بعضی از روستاها که تعدادشان هم کم نیست تا حدود 90 درصد تخریب شده است و به معنای واقعی در کرمانشاه و شهرستان‌های اورامانات هوا سرد است. لازم است دولت سریعاً با دوری از سیاسی‌کاری و شعار نسبت به استقرار و اسکان موقت مردم زلزله‌زده در کانکس‌ها و سایر امکانات اقدامات را فراهم کند.

 

گردآوری: گروه خبر سيمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir