معمولا رییس‌جمهور لیست كامل كابینه را به مجلس می‌داد و بعد رسانه‌ها مطلع می‌شدند و یا رونوشتی از آن به رسانه‌ها داده می‌شد.
  

به گزارش جهان نیوز ، لاریجانیاظهار داشت : معمولا رییس‌جمهور لیست كامل كابینه را به مجلس می‌داد و بعد رسانه‌ها مطلع می‌شدند و یا رونوشتی از آن به رسانه‌ها داده می‌شد، اما این دفعه مستقیما تعدادی از افراد پیشنهادی را رییس‌جمهور از طریق رسانه‌ معرفی كرد كه روش باسابقه‌ای نیست.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان این‌كه معرفی وزرا از طریق رسانه‌ها اولین باری بود كه اتفاق می‌افتاد، گفت: معمولا رییس‌جمهور وزرای خود را به مجلس معرفی می‌كرد، بعد رسانه‌ها مطلع می‌شدند، در هر حال منتظر هستیم نامه رسمی رییس‌جمهور به مجلس برسد تا ارزیابی‌ها و رایزنی‌ها را شروع كنیم.

محمدرضا باهنر در گفت‌وگو با ایسنا، درباره معرفی بانوان به عنوان وزیر گفت: ضوابط كلی را مدنظر داریم، اگر خانم‌ها در آن ضوابط بگنجند و در كابینه باشند، در مجموع موافق هستیم، اما باید تك تك آنها شرایط لازم را برای وزیر شدن داشته باشند و رای اعتماد مجلس را جلب كنند.

به گفته وی، معمولا رییس‌جمهور لیست كامل كابینه را به مجلس می‌داد و بعد رسانه‌ها مطلع می‌شدند و یا رونوشتی از آن به رسانه‌ها داده می‌شد، اما این دفعه مستقیما تعدادی از افراد پیشنهادی را رییس‌جمهور از طریق رسانه‌ معرفی كرد كه روش باسابقه‌ای نیست.

باهنر در پایان به جلسات فراكسیون‌های مختلف مجلس، كمیسیون‌ها و مجامع استان‌ها با وزرای پیشنهادی جهت بررسی بیشتر و بهتر مجلس كه پس از معرفی لیست كامل و شروع به كار مجلس برگزار خواهد شد، اشاره كرد.
 
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news 
منبع: jahannews.com