رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام تاكید كرد:تجربه كشورهای موفق نشان می دهد كه باید به نیروی انسانی مستعد و توانا در جهت تولید صنعت، ابتكار و اختراع توجه كرد.

به گزارش ایلنا آیت‌الله هاشمی رفسنجانی پیش از ظهردیروز در دیدار با اعضای هیات مدیره خانه صنعت و معدن جوانان ایران و اعضای شورای مركزی خانه‌های صنعت و معدن ایران با اشاره به ركود اقتصادی و صنعتی كشور در زمان جنگ تحمیلی گفت: بلافاصله پس از جنگ تصمیم گرفتیم كه تولید را به رونق برسانیم .
وی با بیان شرایط اقتصادی ؛ صنعتی و تجاری كشور در آغاز دولت سازندگی گفت: اگر چه گروهی به دلایل مختلف مخالف بودند اما زیر بناهای اقتصادی و صنعتی كشور تا حدودی ساخته شد.
رییس مجلس خبرگان رهبری نگاه به واقعیت‌های میدانی و ظرفیت‌های موجود در تصمیم‌گیری بر اساس توانایی های جامعه را شرط موفقیت جامعه دانست و گفت: تجربه كشورهای موفق نشان می دهد كه باید به نیروی انسانی مستعد و توانا در جهت تولید صنعت، ابتكار و اختراع توجه كرد.
هاشمی رفسنجانی با بیان موفقیت‌های تاریخی ایران و اسلام در طول سده‌های متمادی گفت: گذشته افتخار آمیز و سند چشم‌اندازی كه در حال حاضر داریم می تواند در كنار صداقت و صراحت ، آینده‌ای بسیار درخشان را برای كشور اسلامی رقم بزند.
گفتنی است در آغاز این دیدار چند تن از اعضای هیات مدیره خانه صنعت و معدن جوانان و ایران با ارائه گزارشی از فعالیت های بخش های مختلف صنعتی به بیان برنامه های آینده پرداختند و خواستار توجه مسوولان عالی رتبه بریا رفع ركودهای اقتصادی و صنعتی در كشور شدند
 
 گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: ilna.ir