4سال قبل گفته می شد میرحسین موسوی برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری این شرط را گذاشته که یک شبکه تلویزیونی در اختیار دولت باشد.
 
به گزارش تابناک،از سال 1384 به بعد آن درخواست مسکوت ماند تا اینکه روزنامه دولتی ایران در شماره امروز خود این درخواست را برای دولت احمدی نژاد مطرح کرد.
روزنامه ایران نوشت:
چه نیکوست پیش از آنکه بدخواهان شعار تلویزیون خصوصی و ماهواره خصوصی سردهند، در اقدامی انقلابی و مفید و مؤثر برای مصالح میهن، دولت محترم پیشنهاد تأسیس شبکه یا تلویزیون ویژه دولت ارائه گردد (کما اینکه در اغلب کشورهای جهان این امری بدیهی و پذیرفته شده از سوی آحاد مردم است) تا اولاً اگر قرار است روزی تغییری در نحوه اداره رسانه‌های ملی ایجاد شود ناگهانی و کنترل نشده نباشد و ضرر آن متوجه امنیت و آرامش مملکت نگردد و مراحل گام به گام طی گردیده باشد و ثانیاً خدمات خدمتگزاران مردم خدای ناکرده از دید ملت پنهان نماند (هر چند خود راضی نباشند) زیرا مردم همیشه نیاز و حق دارند خادم و خائن را شناخته و خادم را بنوازند و خائن را بتارانند.
شبکه یا تلویزیون خصوصی دولت بهترین راه برای تمرکز بیشتر فرزندان خدمتگزار ملت در دولت بر وظایف مهم و اساسی خود و همچنین زمینه‌ساز احساس آرامش و امنیت مردم خواهد بود و نقش اساسی در گسترش «فرهنگ کار» و «خدمتگزاری برای مردم» ایفا خواهد نمود.
این درخواست درحالی مطرح می شود که منتقدان دولت می گویند حجم تبلیغات صداوسیما برای دولت بسیار بیشتر از میزان مورد نیاز است .ضمن اینکه در اداره رسانه هایدراختیار خود نیز تاکنون موفق نبوده است.
مشاور مطبوعاتی رئیس جمهور نیز روز گذشته در گفت وگو با روزنامه خبر ضعف اطلاع رسانی دولت را پذیرفت.

  گردآوری:گروه خبرسیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: tabnak.ir