يك منبع آگاه اعلام كرد: رئيس جمهور طی نامه‌ای وزرای پيشنهادی خود به مجلس شورای اسلامی را معرفی كرد.
 
خبرنگار فارس از منابع آگاه كسب اطلاع كرد محمود احمدی نژاد رئیس جمهور ظهر امروز فهرست گزینه های پیشنهادی خود برای حضور در كابینه دهم را به مجلس شورای اسلامی ارائه كرد.

بر اساس این فهرست سوسن كشاورز برای تصدی وزارت آموزش و پرورش و حجت الاسلام مصلحی برای تصدی وزارت اطلاعات و سید محمد حسینی برای تصدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شده است.

احمدی نژاد، غضنفری را برای تصدی وزارت بازرگانی، تقی پور را برای تصدی وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات، سید مسعود میر كاظمی را برای تصدی وزارت نفت، حمید بهبهانی برای وزارت راه و ترابی و محمد علی آبادی را برای تصدی وزارت نیرو معرفی كرده است.

همچنین در فهرست گزینه های پیشنهادی رئیس جمهور برای حضور در دولت دهم نام نیكزاد برای تصدی وزارت مسكن و شهر سازی، بور بور برای تصدی وزارت جهاد كشاورزی، سردار وحیدی برای تصدی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، مرضیه وحید دستجردی برای تصدی وزارت بهداشت و درمان و محمد عباسی برای تصدی وزارت تعاون به چشم می‌خوردند.

گزینه های پیشنهادی رئیس جمهور برای تصدی وزارت رفاه صنایع و معادن، امور خارجه، علوم تحقیقات و فن آوری و كشور، فاطمه آجرلو، علی اكبر محرابیان، منوچهر متكی، كامران دانشجو و مصطفی محمد نجار هستند و احمدی نژاد سید شمس الدین حسینی و عبد الرضا شیخ الاسلامی را برای تصدی وزارتخانه اقتصاد و دارایی و كار و امور اجتماعی معرفی كرده است.

بر این اساس تنها وزیر باقی مانده وزیر دادگستری است كه تا این لحظه 2 گزینه برای آن معرفی شده كه یكی آقای منتظری و دیگری مرتضی بختیاری است كه رئیس جمهور آنها را معرفی می‌كند.

 

گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:farsnews.com