اعلام تعداد دانشجویان بازداشت‌شده علوم پزشکی در تجمعات اخیر
معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت خبر از آزادی تعدادی از دانشجویان بازداشت شده دانشگاههای علوم پزشکی در تجمعات اخیر داد.

آزادی 3 نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی

دکتر محمدرضا فراهانی معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت، با اشاره به اینکه دانشگاه‌های علوم پزشکی در تجمعات و ناآرامی‌های اخیر کشور درگیر نبوده‌اند، اظهار کرد: تجمعی در دانشگاه‌های علوم پزشکی صورت نگرفته و اتفاقی رخ نداده است

جمعا 6 نفر از دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی خارج از استان تهران دستگیر شده‌اند که بازداشت این افراد در خارج از دانشگاه اتفاق افتاده است. 

معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت، با اشاره به پیگیری‌های این معاونت در خصوص آزادی دانشجویان دستگیر شده، اظهار کرد: 3 نفر از دانشجویان دستگیر شده تاکنون آزاد شده‌اند و 3 نفر دیگر در بازداشت به سر می‌برند که البته این آمار مربوط به ساعت 10 صبح دیروز است. همچنان برای آزادی سه نفر دیگر تلاش می‌کنیم و به ما قول داده شده است که این افراد نیز آزاد شوند. 

دانشجویان دستگیر شده در تجمعات نقشی نداشته‌اند و متاسفانه در محل ناآرامی‌ها که خارج از دانشگاه بوده است، حضور داشته‌اند. 

فراهانی در پایان اظهار کرد: گزارشی از دستگیری دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی استان تهران وجود ندارد و افرادی که دستگیر شده‌اند از دانشگاه‌های علوم پزشکی استان‌های دیگر هستند. 


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir