رئیس دانشگاه شیراز خسارت وارد بر این دانشگاه را در جریان حوادث پس از انتخابات بیش از دو میلیارد ریال دانست و تاکید کرد: بدون مساعدت و همراهی مسئولان توانایی بازسازی و مرمت کامل دانشگاه را نداریم.


محمد هادی صادقی در گفتگو با مهر گفت: در حد توان و ظرفیت دانشگاه کار بازسازی و مرمت خرابیهای اغتشاشات پس از انتخابات را انجام دادیم اما برای بازسازی و جبران کامل خرابی ها نیاز به اعتباری در حدود دو میلیارد ریال داریم که تحقق چنین امری بدون کمک و همراهی وزارت علوم و دولت امکانپذیر نیست.

وی پیشرفت مرمت دانشگاه را کمتر از 50 درصد برآورد کرد و افزود: در این زمینه تا کنون هیچ گونه بودجه و یا وامی را دریافت نکرده ایم. در نتیجه با تکیه بر همان ظرفیتهای موجود تا حدودی کار بازسازی ساختمانها و تاسیسات دانشگاه را پیش بردیم.

رئیس دانشگاه شیراز درباره برگزاری مجدد امتحانات لغو شده این دانشگاه گفت: برگزاری امتحانات لغو شده از صبح امروز شنبه آغاز شده و تا نیمه شهریورماه به پایان می رسد. 

وی افزود: شرایط برگزاری مجدد امتحانات طبق روال گذشته است و تنها دانشجویانی می توانند در این امتحانات شرکت کنند که پیش از این امتحان نداده باشند.

 

 
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:mehrnews.com