مجمع تشخیص مصلحت نظام روز گذشته با حضور اکثریت اعضاء تشکیل جلسه داد و صندلی خالی احمدی ‌نژاد پر شد.
  
به نقل از جهان نيوز ، غایب تقریباً همیشگی جلسات مجمع تشخیص دیروز و پس از پایان تعطیلات تابستانی مجمع نیز دیده نشد تا غیبت رئیس‌جمهور احمدی‌نژاد در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام به بیش از چهار ماه برسد. 

اولین جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام در سال جدید که 15فروردین ماه برگزار شد آخرین جلسه‌ای بود که احمدی‌نژاد در آن حاضر شد. جلسه‌ای که با خوش و بش‌های هاشمی و احمدی‌نژاد که در کنار یکدیگر بر بالای جلسه نشسته بودند همراه بود. احمدی‌نژاد در این جلسه که بر خلاف گذشته خستگی در چهره‌اش موج نمی‌زد با خود اسفندیار رحیم‌مشایی را نیز به همراه آورده بود تا در بررسی سیاست‌های کلی فرهنگی در این جلسه‌ مجمع نیز مشاور رئیس‌جمهور باشد.

روز گذشته آیت‌الله صادق لاریجانی رئیس جدید قوه‌قضائیه بر صندلی احمدی‌نژاد تکیه زد تا آیت‌الله هاشمی شاهرودی که به عنوان عضو حقیقی این نهاد هفته پیش از سوی رهبر انقلاب منصوب شد فقط یک صندلی از رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام فاصله بگیرد. 

علی‌اکبر ناطق نوری و یکی از چهره‌های سیاسی که در جریان رقابت‌های انتخاباتی توسط احمدی‌نژاد به شدت نواخته شد در حالی در این جلسه شرکت داشت که اگر رئیس‌جمهور غایب جلسه دیروز نبود موقعیت‌اش بر گرد میز مجمع او را در چشم احمدی‌نژاد می‌نشاند.
 
گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:jahannews.com