عضو کمیته ویژه مجلس شورای اسلامی برای پیگیری وضع بازداشت شدگان اخیر ، از جلسه عصر امروز - یکشنبه - این کمیته برای برنامه ریزی به منظور بازدید از بازداشتگاه های دیگر خبر داد.

  
به گزارش باشگاه خبرنگاران،فرهاد تجری در جمع خبرنگاران افزود:این کمیته تاکنون از زندان های اوین و رجایی شهر بازدید کرده است و برنامه ریزی برای بازدید از سایر زندان ها در جلسه عصر امروز انجام می شود.

وی با انتقاد از انتشار برخی اخبار مربوط به تعداد کشته شدگان در حوادث اخیر گفت: آماری که این کمیته از مراجع رسمی دریافت کرده حاکی از کشته شدن حدود30نفر است که بسیاری از آنان از نیروهای انتظامی و نظامی هستند.

عضو کمیته ویژه مجلس شورای اسلامی برای پیگیری وضع بازداشت شدگان اخیر ، با اشاره به فهرست 69 کشته ای که نمایندگان کروبی و موسوی به این کمیته ارائه کرده اند افزود: فهرست آنان دقیق نیست چون آمار و اطلاعات مراجع رسمی با این فهرست متفاوت است.

تجری یادآور شد: در جلسه ای با نمایندگان کروبی و موسوی، قرار شد آنها مشخصات کامل‌تری از اسامی ارائه شده در فهرست 69 نفره به کمیته ارائه کنند اما هنوز هیچ اطلاع جدیدی ازجانب آنها به مجلس ارائه نشده است.

 

گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:yjc.ir