معاون اول قوه قضائیه در این مراسم گفت : سعادت کشور را در این می دانیم که همه نخبگان و همه کسانی که دل در گرو امام (ره) دارند از ولایت مقام معظم رهبری تبعیت کنند.
 
به گزارش خبرآنلاین .حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در مراسم سالگرد شهید لاجوردی در مسجد بلال با اشاره به حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت:  از بعد از ظهر روز انتخابات ،  تلویزیون  " بی بی سی " زمان فعالیت خود را 24 ساعته اعلام کرد .مگر چه اتفاقی قرار بود روی دهد؟
رئیسی افزود : درانتخابات موضوع  تقلب مطرح شد و گرچه اکنون مطرح می شود که آن حرفها را به قصد تحقق امیال سیاسی خود به غلط بیان کرده اند اما متاسفانه بخشی از نخبگان که انتظار می رفت خوب بفهمند و جامعه را نیز هدایت کنند خود دچار تزلزل شدند.
وی اضافه کرد : دشمنان نیز به این موضوع دمیدند و اتفاقاتی مانند اغتشاشات روی داد که نباید روی می داد .
رئیسی افزود : از یک سو موضوع تقلب را مطرح و از سوی دیگر تردید ایجاد کردند و به فرموده مقام معظم رهبری نمره مردم در این عرصه نمره بالایی بود اما برخی نخبگان مردود شدند و این موضوع نشان داد که آنان بصیرت لازم را ندارند.

معاون اول قوه قضائیه تاکید کرد : امروز هر کس کلامی بگوید یا مقاله ای بنویسد که موجب شادی دشمنان شود و برایش کف بزنند ، خودش بداند یا نداند ، بخواهد یا نخواهد در جریان نفاق حرکت می کند .

وی در بخش دیگری از سخنانش با تکریم شخصیت شهید لاجوردی ، نخستین محور شخصیت آن شهید را خداخواهی و تکلیف مداری او دانست و افزود : وصایا ، سخنان ، زندگی و سیره پاک آن شهید نشان می دهد که سنگ بنای تفکرش خداخواهی بود.

رئیسی گفت : تاریخ اسلام را ورق بزنید ؛ چه کسانی در مقابل علی (ع) ایستادند و ایشان را 25 سال خانه نشین کردند ؟ آیا کفار بودند یا مومنان بی بصیرت ؟ چه کسانی مقابل امام حسن و امام حسین (ع) ایستادند ؟ کفار بودند یا نماز خوانان بی بصیرت ؟

گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:khabaronline.ir