رئیس دانشگاه شیراز که همزمان با حوادث پس از انتخابات و لغو امتحانات این دانشگاه از سمت خود استعفا کرده بود دلیل استعفای خود را پس از دو ماه اعلام کرد.
   
محمد هادی صادقی در گفتگو با مهر گفت: قصد داشتم پس از پذیرفته شدن استعفا از سوی وزیر علوم دلایل این استعفا را اعلام کنم که با توجه به درخواست اساتید و دانشجویان معترض از این تصمیم منصرف شده و استعفای خود را پس گرفتم.

رئیس دانشگاه شیراز درباره دلیل استعفای خود تاکید کرد: من در اعتراض به نحوه مدیریت و عملکرد مسئولان استان در جریان حوادث پس از انتخابات و درگیر کردن دانشگاه در این جریانها از سمت خود استعفا داده بودم.

صادقی درباره خسارت وارده به دانشگاه شیراز در حوادث پس از انتخابات نیز به مهر گفت: بیش از دو میلیارد ریال خسارت به دانشگاه وارد شده که بدون مساعدت و همراهی مسئولان توانایی بازسازی و مرمت کامل دانشگاه را نداریم.
 
وی گفت: در حد توان و ظرفیت دانشگاه کار بازسازی و مرمت خرابیهای اغتشاشات پس از انتخابات را انجام دادیم اما برای بازسازی و جبران کامل خرابی ها نیاز به اعتباری در حدود دو میلیارد ریال داریم که تحقق چنین امری بدون کمک و همراهی وزارت علوم و دولت امکانپذیر نیست.

صادقی پیشرفت مرمت دانشگاه را کمتر از 50 درصد برآورد کرد و افزود: در این زمینه تا کنون هیچ گونه بودجه و یا وامی را دریافت نکرده ایم. در نتیجه با تکیه بر همان ظرفیتهای موجود تا حدودی کار بازسازی ساختمانها و تاسیسات دانشگاه را پیش بردیم.

 
گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:mehrnews.com