دانشگاه آزاد اسلامی در پی اظهارات 2 تن از متهمین چهارمین دادگاه با صدور اطلاعیه ای اظهارات منتسب نامبردگان در خصوص دانشگاه آزاد اسلامی را تکذیب کرد.

  

به گزارش عصر ایران،  دانشگاه آزاد اسلامی در پی اظهارات 2 تن از متهمین چهارمین دادگاه رسیدگی به پرونده اغتشاشات اخیر تهران با صدور اطلاعیه ای اظهارات منتسب نامبردگان در خصوص دانشگاه آزاد اسلامی را تکذیب کرد.


متن اطلاعیه دانشگاه آزاد اسلامی بدین شرح است:


1 ـ دانشگاه آزاد اسلامی همانطور که بارها در قالب اطلاعیه ها، مصاحبه های ریاست دانشگاه، بخشنامه های صادره و اجلاس شورای مرکزی دانشگاه که با حضور کلیه مسوولان دانشگاه، روسای واحدهای دانشگاهی و مراکز آموزشی از سراسر کشور برگزار شد، تأکید نموده، در انتخابات ریـاست جمهوری از هیچ کاندیدایی حمایت نکرده است، اما بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری و در جهـت حضور حداکثری و مشارکت فراگیر مردم در انتخابات، هر یک از 4 کاندیدا و طرفدارانشان با رعایت قوانین و ضوابط توانستند، در دانشگاه آزاد اسلامی حضور پیدا کرده و سخنرانی نمایند.


2 ـ از اموال و سرمایه دانشگاه آزاد اسلامی له یا علیه هیچ کاندیدایی هزینه نشده است.


3 ـ اظهارات 2 تن از متهمین چهارمین دادگاه رسیدگی به اتهامات پرونده اغتشاشات اخیر تهران در خصوص دانشگاه آزاد اسلامی تکذیب می گردد.

 
گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news 
منبع:asriran.com