محکوم فتنه 88، پشت پرده خبر تکذیب شده دیدار هاشمی با رهبر انقلاب
یکی از حاضران در دیدار محسن هاشمی با رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص مطالب نقل‌شده از این دیدار گفت: مطالب منتشرشده از این دیدار در برخی رسانه‌های جریان معاند صحت ندارد.

مطالب نقل‌شده از دیدار محسن هاشمی با رهبری صحت ندارد

وی در پاسخ به سؤال در خصوص مطالب منتشرشده و مرتبط کردن این دیدار با استعفای شهردار تهران، خاطرنشان کرد: به طور اتفاقی در اسفند ماه سال گذشته توفیق حضور در نماز ظهر و عصر رهبری را داشتم و آقای محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران پس از نماز دیداری کوتاه و سرپایی با رهبر معظم انقلاب اسلامی داشت، اما هیچ‌یک مواردی که به‌عنوان محتوای این دیدار منتشر شده، صحت ندارد.

وی درباره منشأ انتشار این‌گونه اخبار جعلی، گفت: منبع خبر مزبور، یک کانال تلگرامی با هویت و کارکرد ضدانقلاب است و به‌دنبال آن نیز یکی از محکومان فتنه 88 که در انتشار اخبار دروغ ید طولایی دارد، بر مبنای یک خبر کذب اقدام به تحلیل و در واقع عقده‌گشایی کرده است.

وی با اشاره به «پروبال دادن به یک محتوای کذب بوسیله عیسی سحرخیز از محکومان فتنه 88» گفت: «دروغ گوبلزی» یک روش قدیمی و میراث نازیست‌ها یعنی هیتلر و دست راست او گوبلز است. بر اساس این روش، فیک‌نیوزها و سازندگان اخبار جعلی، خبر دروغ را بزرگ و با اعتماد به نفس بیان می‌کنند و سپس آن‌قدر آن را تکرار می‌کنند تا باورپذیر شود. کار آقای سحرخیز و امثال او نیز از همین جنس است.

فرد حاضر در دیدار مزبور اضافه کرد: شهردار و اعضای شورای شهر تهران صراحتاً علت استعفای آقای نجفی را بیماری ایشان اعلام کرده‌اند، البته کار دشمن، دشمنی است و طبیعی است که بر اساس ذات و روش خصمانه خود از هر موقعیتی برای تعرض به انقلاب استفاده کند. در این شرایط، باید با بیان اطلاعات صحیح و دقیق از گسترش جهل و فشار بر افکار عمومی با اخبار دروغ جلوگیری کرد.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir