قبل از انقلاب جواب سلام مارا هم نمی‌دادند
 نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مرا از نمایندگی ولی فقیه برکنار نکردند بلکه بنده از رهبر انقلاب درخواست کردم که از ادامه مسئولیت عاجز هستم.

مرا برکنار نکردند خودم درخواست کردم

 آیین تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت  با حضور رییس دفتر مقام معظم رهبری، معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری، رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، استاندار گیلان و جمعی از مسئولان ارشد استان برگزار شد.

همانگونه که بهار طبیعت داریم، بهار عمر انسان و مسئولیت هم وجود دارد و مسئولیت دائمی نیست. همیشه در راس جامعه نیستیم اما امیدوارم کسانی که فرصت خدمت دارند از آن به بهترین نحو استفاده کنند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: ۸۵ سال عمر دارم که ۷۰ سال آن را طلبه بودم و از زمان نواب صفوی به مبارزات پرداختم. دوران قبل از انقلاب را با سختی گذراندیم و در دادگاه نطامی که در رشت برگزار شده بود محاکمه شدم.

در آن زمان کسی سلام ما را جواب نمی‌داد اما به لطف خدا انقلاب پیروز شد. ریس کمیته امداد شرق گیلان و همچنین دو سال قاضی شرق گیلان بودم و در شبانه روز ۴ ساعت می‌خوابیدم.

در مجلس حضور داشتم اما استعفا دادم به علت اینکه جواب کتاب هایی که علیه اسلام نوشته شده بود را بدهم.

 ۱۸ سال به عنوان نماینده ولی فقیه در گیلان بودم اما شش ماه پیش در خطبه نماز جمعه کسالت پیدا کردم و دیگر صلاح ندیدم ادامه دهم و در نامه ای به مقام معظم رهبری نوشتم که از اقامه نماز جمعه عاجزم و هر کسی را که شما انتخاب کنید من با تمام وجود از او حمایت می کنم.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه خدا را شکرگزارم که دانشمند خلفی از این استان از سوی مقام معظم رهبری به عنوان نماینده ولی فقیه انتخاب شده است، تصریح کرد: از آیت الله فلاحتی خواسته بودیم که مدیریت حوزه علمیه را قبول کنند که به علت مشغله زیاد قبول نکردند و اکنون تقدیر طوری شد که مدیریت کل استان را داشته باشند.

مرا از نمایندگی ولی فقیه برکنار نکردند بلکه بنده از رهبر انقلاب درخواست کردم که از ادامه مسئولیت عاجز هستم.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: ilna.ir