«اجنه» در کجای پرونده رحیم مشایی قرار می گیرند؟
 در اوایل فروردین امسال رسانه‌های نزدیك به احمدی‌نژاد از ورود عباس‌غفاری، فردی كه گفته می‌شد جن‌گیری می‌كند به پرونده مشایی خبر داده بودند.

تاثیر «اجنه» در حکم ارتداد احتمالی برای مشایی

روزنامه قانون به بررسی شایعه حكم ارتداد رحیم مشایی؛ رئیس دفتر محمود احمدی نژاد در دولت دهم پرداخته است.

روح‌ا... احمدزاده‌کرمانی، معاون سابق محمود احمدی‌نژاد در کانال تلگرامی خود نوشت:«شنیده‌ها حكایت از اتهامات سنگین امنیتی در پرونده یكی از اعضای اصلی جریان انحرافی دارد! همچنین وجود برخی از اسناد و مدارك و اقاریر، احتمال صدور حكم ارتداد را در خصوص این فرد افزایش داده است».

همین ادعا كافی بود تا دولت‌بهاری‌ها طی مطلبی با حمله به احمدزاده‌کرمانی بنویسند:« وی جز نمک خوردن و نمکدان شکستن، تجربه دیگری نیاندوخته است. پوچ بودن این ادعا ، دلیل روشنی دارد زیرا حکم ارتداد هیچ ارتباطی به اتهامات امنیتی ندارد بلکه چنین حکمی به اعتقادات فرد بازمی‌گردد که در این زمینه نیز هیچ توضیحی لازم نیست زیرا دولت قبل که این فرد از اعضای اصلی آن بوده است، به دولتی شهره است که پرچم ارزش‌های انقلاب اسلامی را در جهان به اهتزاز در آورده بود».

در اوایل فروردین امسال رسانه‌های نزدیك به احمدی‌نژاد از ورود عباس‌غفاری، فردی كه گفته می‌شد جن‌گیری می‌كند به پرونده مشایی خبر داده بودند.این رسانه‌ها نوشتند: «شنیده‌ها حاکی‌ است باوجود گذشت 6 روز از پایان بازپرسی و اخذ آخرین دفاعیات... در غیاب بازپرس، همچنان به بازجویی از مهندس اسفندیار رحیم‌مشایی ادامه می‌دهند و در این راستا از افرادی همچون عباس غفاری برای تشدید فشار روحی و روانی بر ایشان بهره می‌گیرند». به گزارش رسانه‌های مختلف عباس غفاری همان فردی است که به جن‌گیر یا رمال دولت احمدی‌نژاد و فرد نزدیک به اسفندیار رحیم‌مشایی مشهور بود. محسنی‌اژه‌ای همان زمان از دستگیری دو جن‌گیر دولتی خبر داد و گفته بود: «دو جن‌گیر دولتی بازداشت شده‌اند و برای این افراد کیفرخواست و قرار مجرمیت صادر شده و پرونده آن‌ها در حال رسیدگی است».

این ارتباطات را هیچ‌گاه مسئولان دولتی تایید نكردند و همیشه از زیر بار این اتهام شانه‌خالی كردند ولی به نظر می‌رسد كه این وضعیتی كه مشایی با آن روبه‌رو شده است برگرفته از همین ماجراهاست.

این گمانه‌زنی‌هایی كه برخی به زبان می‌آورند هنوز توسط هیچ مقام ارشد قضایی تایید یا رد نشده است و باید منتظر ماند و دید كه آیا این شنیده‌ها حقیقت دارد یا خیر.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: ghanoondaily.ir