دختر محمدعلی ابطحی از حضور پدرش، محمدعلی ابطحی در منزل شخصی ‌اش مراسم افطار خبر داد.
 
به گزارش آينده نيوز ، بعد از ۷۴ روز، دیشب محمدعلی ابطحی روزه‌اش را در کنار خانواده‌اش در منزل شخصی‌اش افطار کرد. وی بعد از این افطار، به همراه نیروهای امنیتی به زندان بازگردانده شد.

همچنین خانواده عبدالله رمضان زاده هفته گذشته با این فعال سیاسی اصلاح طلب ملاقات کردند. خانم سکینه کریم زاده، همسر عبدالله رمضان زاده درخصوص وضعیت همسرش گفت: دیروز آقای رمضان زاده تماس گرفتند و گفتند که درخواست تبدیل قرار بازداشت به قرار وثیقه را داده اند و از ما خواستند که به آقای شیری، وکیل ایشان بگوییم درخواست ایشان را پی گیری کنند.

خانم کریم زاده، وضع روحی همسرش را خوب توصیف کرد و گفت: دیروز که همسرم تماس گرفت صدایش بهتر بود و میدانست که قاضی مرتضوی از دادستانی تهران رفته و از این موضوع خیلی خوشحال بود.

خانم کریم زاده افزود: آقای رمضان زاده در ملاقاتی که داشتیم تاکید کرد که روی مواضعم ایستاده ام و کوتاه نیامده ام و اینها اشتباه کرده اند که ما را بازداشت کرده اند.
به گفته خانم رمضان زاده، این فعال سیاسی از اوضاع کشور هیچ گونه اطلاعی نداشته و فقط از انتصاب صادق لاریجانی به عنوان رئیس قوه قضائیه باخبر بوده. این موضوع را هم در دادگاه متوجه شده است.

 
 
گردآوری:گروه خبر سيمرغ
 
www.seemorgh.com/news
 
منبع:ayandenews.com