ابطحی در واكنش به مسدود شدن وبلاگ شخصی خود طی نامه‌ای اين حركت را غيراخلاقی خواند و نوشت: هك كردن هميشه يك كار غير اخلاقی است و بخصوص اگر از سوی كاربرانی باشد كه هميشه با سانسور مخالفت می‌كرده‌اند.
 
به گزارش فارس،‌ متن نامه محمدعلی ابطحی در واكنش به مسدود شدن وبلاگ‌ شخصی خود به این شرح است : پس از آن‌كه از هفته گذشته تمهیداتی ایجاد شد كه در درون زندان اوین بتوانم وبلاگم را بنویسم و با متولیان امر به این نتیجه رسیدم كه آنها فقط بتوانند بگویند نكاتی را حذف كنم و موضوعات را من خود انتخاب كنم و بنویسم. این كار آنقدر مورد استقبال قرار گرفت كه پدیده‌ای مهم در تاریخ وبلا‌گ‌نویسی شد. مراجعه مستقیم به سایت روزانه از صد هزارنفر فرا رفت. خیلی القا كردندكه این‌ها نوشته‌های خودم نیست و بازجویان فشار آورده‌اند كه وبلاگ بنویسم و یا آنان نوشته‌اند. گمانم بر این است كه خود آنان هم می‌دانند كه من ادبیات خاص خودم را دارم و كسی نمی‌‌تواند به جای من بنویسد. اما دیروز فراخوان عمومی در سطح جامعه مجازی برای هك كردن سایت من صورت گرفت. هك كردن همیشه یك كار غیر اخلاقی است و بخصوص اگر از سوی كاربرانی باشد كه همیشه با سانسور مخالفت می‌كرده‌اند. این فراخوان عمومی به هك كه خود از پدید‌ه‌های غیر قابل ما در دعوت به سانسور از سوی كسانی است كه همیشه از سانسور نالان بوده‌اند.
دیروز این فراخوان نتیجه داد و در یك حمله وسیع به سایت من،‌آن را از كار انداختند و علاوه بر آن فیس بوك من نیز كه 5 هزار عضو و 3 هزار نفر در لیست انتظار داشته است از رده خارج شد.
تاسف عمیق خود را از این برخورد غیرفرهنگی و غیراخلاقی اعلام می‌دارم. امیدوارم با تلاش‌هایی كه در حال انجام است امكان ارتباط دوباره با خوانندگان داشته باشم. همین نكته امیددارم زودتر آزاد شوم تا همین مطالب را در فضای آزادی بنویسم تا تاثیرفراوانتری داشته باشد.
 
 
اخبار مرتبط:
محمدعلی ابطحی از درون زندان، وبلاگ‌اش را به‌روز کرد(+متن کامل وبلاگ)
دومین نوشته وبلاگ ابطحی از زندان
سومین نوشته ابطحی از درون زندان (متن کامل)
انگليس وبلاگ ابطحی را مسدود كرد
 
 
گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:farsnews.com