دویست و شانزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران امروز در صحن این شورا برگزار شد که با حواشی جالبی همراه بود.

به گزارش ایرنا، گزارش حسن بیادی از پیگیری دفن اجساد بی نام و نشان در بهشت زهرا برخی واکنش های طنز آمیز اعضای شورای شهر را به همراه داشت.
وی به همزمانی بازنشستگی مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) بنابر درخواست خودش اشاره کرد و گفت: رضاییان از زمان دانش‌آموزی! در بخش مالی بهشت زهرا (س) حاضر بوده و 24 سال در این مجموعه خدمت کرده است و در این سال‌ها به جسد شاه یا گدا، چپی یا راستی و آبی یا قرمز خدمت کرده است!
در این حین خسرو دانشجو سخنگوی شورای شهر تهران با لحنی طنز گفت که هنوز به ما خدمات نداده‌اند.
حبیب کاشانی دیگر عضو شورای شهر تهران اما گفت: البته آقای رضاییان یک ایراد داشته و آن این بوده که سوال‌های شب اول قبر را هم لو داده است!
وی افزود: یکی از این سوال ها را خودم دیدم که شورا باید پیگیری کند!

** پس از آنکه حمزه شکیب عضو شورای شهر تهران گزارش موسسه استاندارد در مورد آلودگی آب تهران را قرائت کرد و بحث هایی را در شورا به راه انداخت عباس شیبانی مسن ترین عضو این شورا در واکنشی جالب گفت: ای بابا!‌80 سال از آب تهران خوردیم و هیچی مان نشد، آب تهران هیچ مشکلی ندارد.
این واکنش با خنده سایر اعضا مواجه شد و مهدی چمران رییس شورای شهر نیز خطاب به وی گفت: انشاءالله 80 سال دیگر هم از این آب می خورید و هیچی تان نمی شود!

** حمزه شکیب رییس کمیسیون توسعه و عمران شورای شهر تهران که طی هفته های اخیر به طور ثابت هر هفته ایرادی به حادثه تونل توحید گرفته است در جلسه امروز شورای شهر با اظهار نگرانی از ریزش مجدد تونل توحید، گفت: شهرداری تا کی می‌خواهد به جای ارائه گزارش به شورای شهر تهران لجبازی کند.
وی اظهارداشت: دو هفته قبل پس از بررسی‌های کارشناسی درخواست ارائه گزارش در مورد تونل توحید به شهرداری تهران داده شد، اما پس از گذشت این مدت، هنوز شهرداری این گزارش را برای شورای شهر تهران ارسال نکرده است.
وی مصاحبه‌های مکرر مسوولان شهرداری در مورد تونل توحید را مورد نکوهش قرار داد و گفت: این مصاحبه‌ها انجام می‌شود، در حالی که یقینا تضاد با حرف‌های قبلی وجود دارد و موضع‌گیری‌هایی صورت می‌گیرد که نگرانی‌های ما را بیشتر می‌کند.

** جلسه امروز شورای شهر تهران با حضور تمامی اعضای شورا و بدون غایب برگزار شد و در اقدامی جالب اعضای این شورا چهار دستور جلسه این شورا را طی یک ساعت تصویب کردند.

** جلسه امروز با 20 دقیقه تاخیر آغاز و 45 دقیقه تعجیل پایان یافت.

 

گردآوری:گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: irna.ir