مسعود میرکاظمی ، وزیر بازرگانی دولت نهم و وزیر پیشنهادی نفت در حالی که تلاش‌های 2 هفته‌ای معاون پارلمانی‌اش برای کسب رای نمایندگان مجلس به نتیجه مطلوب نرسیده و به نظر می‌رسد شانسی برای کسب رای اعتماد ندارد...
 
به گزارش خبر آنلاين ، مسعود میرکاظمی،وزیر بازرگانی دولت نهم و وزیر پیشنهادی نفت در حالی که تلاش‌های 2 هفته‌ای معاون پارلمانی‌اش برای کسب رای نمایندگان مجلس به نتیجه مطلوب نرسیده و به نظر می‌رسد شانسی برای کسب رای اعتماد ندارد، در شب رای اعتماد با دو تن از مخالفان خود در هتل همای تهران جلسه‌ای سوال‌برانگیز برگزار کرده است.

در این جلسه علاوه بر مسعود میرکاظمی وزیر پیشنهادی نفت، یکی از نمایندگان جنوب کشور  و عضو کمیسیون انرژی مجلس به همراه یکی دیگر از اعضای کمیسیون انرژی و از نمایندگان متنفذ مجلس - نماینده تهران - حضور داشته‌اند.
گفته می‌شود در این جلسه وزیر پیشنهادی نفت، با ارائه پیشنهادهایی به این دو نماینده، ضمن درخواست از آنها برای مجاب کردن دیگر نمایندگان جهت رای اعتماد به وی، در قالب همکاری و مساعدت پیشنهادهای  لجستیکی به نمایندگان ارائه کرده است.
این اقدام میرکاظمی با مخالفت و عصبانیت نمایندگان همراه شده و این دو نماینده پر نفوذ ضمن ترک جلسه اعلام کرده‌اند که جزئیات این جلسه مشکوک را در قالب گزارشی صبح روز پنجشنبه به هیات رئیسه مجلس ارائه می‌کنند.
گفتنی است، فراکسیون اکثریت مجلس و سران اصولگرایان از جمله محمدرضا باهنر که در نخستین جلسه بررسی صلاحیت وزرا به عنوان مخالف کابینه پیشنهادی سخنرانی کرد، از جمله مخافان میرکاظمی برای تصدی وزارت نفت هستند.
 
گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:khabaronline.ir