زینب حجاریان گفت:در صورتی که مطالب مطرح شده در نامه درباره سلامتی پدرش صحت دارد، چرا خانواده اش از او بی خبر هستند؟
 

زینب حجاریان گفت:در صورتی که مطالب مطرح شده در نامه درباره سلامتی پدرش صحت دارد، چرا خانواده اش از او بی خبر هستند؟  

به گزارش چهان نیوز، زینب حجاریان در مصاحبه با بی بی سی گفت: "ما می خواهیم بدانیم اگر این نامه صحت دارد، چرا به خانواده و وکیل او و حتی به کمیته ویژه مجلس اجازه ملاقات با او داده نشده است و کسی از حال او خبر ندارد."  

به گفته خانم حجاریان، پس از حضور پدرش در دادگاه در سوم شهریور دیگر به او اجازه داده نشده است که با خانواده ملاقات یا مکالمه تلفنی کند و کسی از او خبر ندارد.  

زینب حجاریان گفت در شرایطی که خانواده و وکیل پدرش از او بی خبر هستند، انتشار این نامه نشان می دهد تلاش هایی برای پنهان نگه داشتن وضع دشوار او در کار است.  

او همچنین بعضی از مطالب مندرج در نامه را زیر سوال برده است.  

زینب حجاریان گفت: "در این نامه اشاره شده است که ایشان (سعید حجاریان) بیست روز در اوین بوده است. در صورتی که این موضوع صحت ندارد و او فقط چهل روز در اوین در انفرادی بوده است و بعد از به آن بازداشتگاه منتقل شده که خانه ای در منطقه ای نظامی است."  

در نامه سعید حجاریان نوشته شده بود که در ۲۰ روزی که در اوین بازداشت بوده عضلات بدنش رو به تحلیل رفته و بنابراین به محلی منتقل شده که به استخر آب درمانی نزدیک بوده است.  

خانم حجاریان مدعی شد: این نامه "افشا کننده" شرایط سخت زندان است زیرا به خاطر کوچکی محل نگهداری آقای حجاریان امکان تحرک برای او فراهم نبوده و در نتیجه دچار پوکی استخوان و تحلیل عضلات شده است. 

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/lifestyle
منبع: jahannews.com