اعتماد مردم به مسئولان به مویی بند است
نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران گفت: با متهم کردن کلی نمی‌توان به نتیجه‌ای دست یافت. دلیل ناآرامی‌های اقتصادی توسط خودی‌ها صورت گرفته وباید دیوان محاسبات ورود کند. مردم به ستوه آمده‌اند.

با قوه قهریه نمی‌توانیم اعتراضات مردم را سامان دهیم

فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران در مجلس امروز در نطق شفاهی خود با بیان اینکه در دیدار با رهبری ایشان فرمودند مجلس نباید محل یاس و ناامیدی به مسائل کشور باشد،‌ گفت: حال اقتصاد ما خوب نیست، هر روز یک بحران به جامعه بحران‌زده ما وارد می‌شود. مردم یارای مقابله با این همه مشکل را ندارند، مردمی که با تمام وجود ارزش‌های انقلاب را پاس می‌دارند، خسته شده‌اند. شرایط فعلی با خواست‌های مردم با گذشته تفاوت دارد. باید با شرایط فعلی تصمیم بگیریم. امروز این موج اعتراضات صرفا مطالبات یک قشر خاص نیست تا بتوان با قهوه قهریه آن را سامان دارد، ‌مردم غم نان دارند.

ذوالقدر ادامه داد: مردم حق زندگی شرافتمندانه وتوام با آرامش را دارند. به جامعه واقع‌بینانه نگاه کنید. آیا عدالت برقرار شده است؟ آیا ارزش را پاس می‌داریم و مسئولان شیفته خدمت هستند؟ مسائل پیچیده را نکنید و دچار توهم توطئه نباشیم. اگرچه دشمن‌ها توطئه می‌کنند اما اعتماد باعث پیشرفت مردم است. اعتمادی که با توجه به وضعیت اقتصاد به مویی بند است اما دیدم که برای اعلام متخلفان ارز وزیری شفاف سازی کرد و وزیری دیگر نه. این رفتارها موجی از ناآرامی‌ها و تشویش را به جامه وارد می‌کند.

او با بیان اینکه ضمن حمایت از دولت نقدهای زیای به دولت وارد است، گفت: با متهم کردن کلی نمی‌توان به نتیجه‌ای دست یافت. دلیل ناآرامی‌های اقتصادی توسط خودی‌ها صورت گرفته وباید دیوان محاسبات ورود کند. مردم به ستوه آمده‌اند. انتظار داشتیم که رئیس‌جمهور در صحن علنی مجلی حضار شود و به خاطر اقلیتی اکثریتی تحت فشار قرار نگیرند. مردم از وعده دادن خسته شده‌اند.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: etemaadonline.ir