موضوع شكايت ميرحسين موسوی درباره مصاحبه‌ای است كه روزنامه از دكتر اسرافيليان درباره ديدگاه‌های شهيد آيت در مورد موسوی‌ با عنوان «شهيد آيت قبل از همه موسوی را می‌شناخت» منتشر كرده است.
 

سیدنظام‌الدین موسوی در گفت‌و‌گو با فارس گفت: امروز نخستین جلسه بازپرسی درباره شكایت میرحسین موسوی از روزنامه جوان برگزار شد؛ موضوع شكایت میرحسین موسوی درباره مصاحبه‌ای است كه روزنامه از دكتر اسرافیلیان درباره دیدگاه‌های شهید آیت در مورد موسوی‌ با عنوان «شهید آیت قبل از همه موسوی را می‌شناخت» منتشر كرده است.

وی اظهار داشت: میرحسین موسوی با ادعای نشر اكاذیب و افترا از روزنامه شكایت كرده است اما نكته جالب این است كه وقتی بازپرس شعبه ششم درباره موارد ادعایی طرح موضوع كردند متوجه شدیم كه برخی از مواردی كه در پرونده با عنوان نشر اكاذیب مطرح شده اصلاً در مصاحبه وجود ندارد كه معلوم می‌شود موسوی و وكیل وی مصاحبه را به صورت دقیق مطالعه نكرده‌ و فقط شكایت كرده‌اند.

موسوی تصریح كرد: به طور مشخص یكی از موارد ادعایی اصلاً در متن مصاحبه وجود ندارد و تعجب می‌كنم كه چگونه آقای موسوی درباره مطلبی كه ما اصلاً منتشر نكرده‌ایم، شكایت كرده است.

وی تصریح كرد: در جلسه امروز دفاعیات خود را درباره موارد ادعایی مطرح كردیم. در رابطه با سایر موارد هم توضیحاتی كه داشتیم ارائه كردیم و منتظریم كه پرونده روال قانونی خود را طی كند.

مدیر مسئول روزنامه جوان گفت: اگر ادعاهای آقای موسوی درباره مسائل سیاسی از جمله ادعاهای وی درباره انتخابات همانند موارد مطرح شده در شكایت از جوان باشد باید برای وی به شدت متأسف بود كه چگونه یك شخصیت سیاسی این گونه بدون مطالعه و اشراف بر متن یك موضوع به ادعا درباره آن می‌پردازد.
 
گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:farsnews.com