استیضاح ربیعی/نوروزی: آقای ربیعی پسر شما در دبی شرکت دارد؟
نماینده مردم رباط‌کریم در مجلس خواستار ارائه توضیح وزیر کار درباره عدم بازگشت دلارهای پتروشیمی‌ها شد

نوروزی: وزیر کار در مورد عدم بازگشت دلارهای پتروشیمی‌ها توضیح دهد

حجت الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در جریان بررسی استیضاح وزیر کار در جلسه صبح امروز (چهارشنبه) مجلس، در موافقت با استیضاح وزیر کار گفت: می‌گویند در این وضعیت دلار چرا وزیر تعاون را استیضاح می‌کنید، اتفاقا ایشان مقصر است. پتروشیمی‌ها دلارهای خود را به بازار برنگردانده‌اند، دلیل این امر چیست؟ لازم است وزیر در این باره توضیح دهد.

وی خطاب به وزیر رفاه، گفت: پسر حضرتعالی با پسر آقای تقی‌زاده معاون شما در دبی شرکت دارند، آیا این درست است و رابط‌شان هم آقای عبدالناصر موسوی الجزایری است، اگر این موضوع درست نیست حرف شما را قبول می‌کنیم ولی درباره آن توضیح بدهید.

وزیر کار باید به ده‌ها مورد بحث تامین اجتماعی، صندوق بازنشستگی، خدمات درمانی، شستا، تعاونی‌ها و بیمارستان‌های تامین اجتماعی رسیدگی کند، خودتان انصاف داشته باشید آیا درست مدیریت کرده‌اید؟

 در برخی موارد مثل تامین اجتماعی موفقیت‌هایی بوده اما در حوزه کار و تعاون چندان موفق نبوده‌اید. در رباط‌کریم ۴۵ تعاونی داریم که همه آنها وضع نابسامانی دارند و در استان تهران هم شرایط مشابهی وجود دارد.

می‌گویند این بحث در حالی مطرح می‌شود که منافقین دعوت به تظاهرات می‌کنند،‌ من خودم از اولین فرماندهان کمیته‌ام، زندانی طاغوت بودم و ۱۰ سال اسیر بودم، ما خودمان تا آخرین قطره خون در مقابل آنها می‌ایستیم اما این بنا نمی‌شود مشکلات را نبینیم. ملت به ما اختیار داده که از حقوق‌شان دفاع کنیم.




گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir