مطهری تاکید کرد: حتی من شنیده ام که دکتر احمدی نژاد قائل به آزاد کردن ماهواره ها هم است و اینها همه در راستای جبران و جذب آرای مخالف است.

به گزارش تابناک، نماینده مردم تهران با بیان اینکه معرفی وزیر زن از سوی رئیس جمهور برای جلب آرای مخالف است، گفت: حتی من شنیده ام که دکتر احمدی نژاد قائل به آزاد کردن ماهواره ها هم است و اینها همه در راستای جبران و جذب آرای مخالف است.

دکتر علی مطهری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در خصوص اصرار دکتر احمدی نژاد برای معرفی وزیران زن گفت: اصرار ایشان در این مورد جنبه اعتقادی ندارد، بلکه آقای احمدی نژاد احساس می کند علت رای ندادن 13 میلیون نفر به وی در انتخابات ، کم توجهی اش به مسائل اجتماعی-فرهنگی از جمله کم بها دادن به بانوان است.

وی افزود: آقای احمدی نژاد می خواهد به هرقیمت این موضوع را برای خود جبران کند و اصرار بر معرفی وزیران زن هم مصداقی از این رفتار است.

مطهری تاکید کرد: حتی من شنیده ام که دکتر احمدی نژاد قائل به آزاد کردن ماهواره ها هم است و اینها همه در راستای جبران و جذب آرای مخالف است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: به نظرم این شیوه، شیوه درستی نیست و پیامدهای منفی به دنبال خواهد داشت، چون ما باید با مسائل به صورت اعتقادی برخورد کنیم یا نه سیاسی.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این رفتارهای آقای احمدی نژاد نشان می دهد آن حرفی که بنده در نطقم در خصوص لیبرال بودن ایشان از نظر فرهنگی، درست است و باز هم باید انتظار این نوع رفتارها را از آقای رئیس جمهور داشته باشیم.

 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: tabnak.ir