کامران دانشجو وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دولت دهم به سئوال خبرنگاران درباره اولین کاری که در وزارت علوم انجام خواهد داد پاسخ داد.
 

به گزارش مهر، کامران دانشجو شب گذشته در حاشیه مراسم تودیع و معارفه وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در ارائه پاسخ به خبرنگاران درباره اولین کاری که با ورود به وزارت علوم انجام خواهد داد، گفت: اولین کاری که می کنم این است که دعا می کنم خداوند عاقبت به خیرمان کند و از نظر کاری هم اولین کارم مشاوره گرفتن از وزیر قبلی است.

دانشجو ادامه داد: اولین کاری که باید صورت گیرد این است که از گذشته استفاده کنیم و به سمت آینده حرکت کنیم.

محمد مهدی زاهدی نیز در پاسخ به خبرنگاران که از وی خواستار نمره دادن به خود شدند، گفت: نمره دادن را باید دیگران انجام دهند. در چهار سال دوران وزارتم کارهای بسیار بزرگی صورت گرفته به طوری که بیش از آنچه که روز اول طراحی کرده بودیم انجام شده است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دولت نهم در پاسخ به این سئوال که "چه کارهای انجام نشده ای دارید که به وزیر جدید توصیه می کنید؟" گفت: آن را به طور خصوصی به دکتر دانشجو می گوییم.

زاهدی درباره گمانه زنی هایی مبنی بر قرارگیری وی در کسوت سفیر امارات گفت: "پیشنهادات متعددی شده و در حال بررسی هستیم. فعلا که به عنوان استاد دانشگاه در دانشکده ریاضی دانشگاه تربیت مدرس مشغول هستم."
 
گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:mehrnews.com