جزئیات دستگیری «محمد حسینی» سرکرده ری استارت
حسینی، سرکرده گروه ضدانقلاب ری استارت به اتهام ترور یک ضدانقلاب دیگر در آمریکا دستگیر شد

اسانلو پیشتر از جانب سرکرده ری استارت مورد تهدید قرار گرفته بود

یازدهم اردیبهشت ماه امسال بود که منابع خبری اعلام کردند منصور اسانلو درپی یک حادثه رانندگی، در بخش مراقبت‌های ویژه یکی‌از بیمارستان‌های نیویورک آمریکا بستری شده است. این در حالی بود که در پی این حادثه عناصر ضدانقلاب علیه نظام جمهوری اسلامی اقدام به سناریو سازی کردند.

پس از بستری شدن اسانلو در بیمارستان پزشکان متوجه شدند که نوعی میکروب در قسمت پیشانی او سریعا در حال رشد است به همین دلیل مسئولان بیمارستان ماجرا را با پلیس در میان گذاشتند.

تحقیقات پلیسی حاکی از این بود که اسانلو پیشتر به دلیل عدم اتحاد با حسینی و تشکیل یک اپوزیسیون واحد علیه نظام جمهوری اسلامی از جانب سرکرده ری استارت مورد تهدید قرار گرفته بود. تا اینکه روز گذشته منابع خبری اعلام کردند که پلیس اف بی آی آمریکا سید محمد حسینی، لیدر گروه ضد انقلاب ری استارت را هنگامی که قصد داشت از کشور آمریکا به یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس بگریزد به اتهام ترور شیمیایی منصور اسانلو، یکی از فعالان ضدانقلاب دستگیر کرد.

بنابراین گزارش اسانلو پس از یک تصادف ساختگی از جانب یکی از عناصر سرکرده ری استارت با جسمی آغشته به مواد میکروبی به سر او چندین ضربه زد و از محل حادثه گریخت.

هم اکنون اسانلو روی تخت بیمارستان با سرنوشت شوم خود در حال مبارزه است و حسینی نیز در بازداشتگاه پلیس آمریکا تحت نظر قرار دارد.

سید محمد حسینی، مجری وبازیگر صدا و سیما در سال 1389 از ایران خارج شد و چیزی از زمان خروج نگذشته بود که چهره واقعی خود را نشان داد.

او که با برنامه ها و اجراهای مختلف از هیچ اقدامی دریغ نکرد و در آخرین حرکت آشوبگرایانه خود اقدام به راه اندازی جنبش آشوبگری به نام ری استارت کرده است که خود را لیدر آن می داند و سعی می کند که افراد را به آشوبگری و تخریب اموال عمومی دعوت کند.

حسینی پس از آنکه چهره واقعی خود را نشان داد اعتبار خود را در اذهان جامعه ایرانی از دست داد، در واقع او هم اکنون برای ضدانقلاب نیز یک مهره سوخته به حساب می آید اما توهماتی که در ذهن او می گذرد موجب می شود تا او خود را لیدر یک جنبش چند میلیونی بداند!

چندی پیش نیز دادستان تهران از درخواست تعقیب قضایی برای سرکرده گروهک ری استارت از طریق پلیس Police بین الملل خبرداد.

منصور اسانلو کیست؟

یک ضدانقلاب دیگر که خود را طرفدار حقوق کارگران معرفی می کرد و سعی داشت با شعارهای واهی خود برای خود طرفدار جمع کند منصور اسانلو است.

او نیز مانند حسینی هم اکنون به دامان ارباب خود یعنی آمریکا پناه برده است و فعالیت های پلید خود را در آنجا عملی می کند.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: rokna.net