وزير خارجه كشورمان بعدازظهر ديروز چهارشنبه بسته پيشنهادی به روز شده ايران به 1+5 را به سفرای آلمان، فرانسه، چين، روسيه، سوئيس (حافظ منافع آمريكا) و كاردار انگليس در تهران تحويل داد.
 
به گزارش فارس، منوچهر متكی وزیر امور خارجه كشورمان بعدازظهر ديروز چهارشنبه بسته پیشنهادی به روز شده جمهوری اسلامی ایران به 1+5 را در محل وزارت امور خارجه به «هربرت هونزوویتس» سفیر آلمان، «شیه شیائوین» سفیر چین، «الكساندر سادونیكوف» سفیر روسیه، «برنار پولتی» سفیر فرانسه، «لیویا لوی آگوستی» سفیر سوئیس به عنوان حافظ منافع آمریكا و كاردار سفارت انگلستان در تهران تحویل داد.
متكی سه‌شنبه در كنفرانس خبری مشترك با «وتانگولا موسس» وزیر خارجه كنیا و در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس درباره زمان ارائه بسته پیشنهادی ایران به گروه 1+5 اظهار داشت: این بسته از مدتی قبل با توجه به تحولات جاری در جهان و رویدادهای مختلفی كه اتفاق افتاده، به ‌روز شد و چهارشنبه تحویل 1+5 خواهد شد.
وی درباره بسته‌های دیگری كه قرار است ایران به دیگر كشورها ارائه دهد نیز خاطرنشان كرد: چارچوب دیدگاهی‌ ما در این زمینه و محورهای اساسی این بسته پیشنهادی نیز در اختیار دیگر كشورها قرار خواهد گرفت.
وزیر خارجه كشورمان با بیان اینكه ما فرصت جدیدی را برای گفتگوها و مذاكرات جهت همكاری‌های متقابل فراهم كردیم، خاطرنشان كرد: امیدواریم در چارچوب این بسته پیشنهادی بتوانیم دور جدیدی از مذاكرات را ساماندهی كنیم.
 
گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:farsnews.com