پاسخ استاندار خراسان به اخبار اخیر درباره سفر عراقی ها به مشهد
استاندار خراسان رضوی گفت: تنها ۳ درصد زائران خارجی که به مشهد سفر می کنند مجرد بوده و این افراد نیز جزو افراد متدین هستند که تنها برای زیارت بارگاه منور رضوی به این شهر می آیند

استاندار خراسان رضوی: تنها ۳ درصد زائران خارجی مجرد هستند

علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی ظهر شنبه در صد و بیست ویکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی خراسان رضوی که در دفتر امام جمعه مشهد برگزار شد اظهارکرد: طبق آمار موجود از میان زائران خارجی تنها ۳ درصد مجرد بوده و این افراد نیز هدفی جز زیارت ندارند.

وی افزود: در کشور ما برخورد با مسائل غیر اخلاقی بسیار سختگیرانه صورت می گیرد و اگر عده ای به دنبال اهداف دیگری در سفر به مشهد بودند قطعا این شهر را انتخاب نمی کردند و به کشورهای دیگر می رفتند.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: تخریب مشهد با سفارش سعودی ها و از روزنامه انگلیسی گاردین آغاز شد واین روزها دوباره به این موضوع پرداخته شده و عده ای نیز در داخل کشور بلندگوی دشمن در این زمینه شده اند.

رشیدیان تصریح کرد: دشمن تلاش می کند در آستانه اربعین حسینی به سیاه نمایی پرداخته و رابطه بین ایران و عراق و مردم دو کشور را تیره کند تا از این طریق به اهداف خود دست یابد.

وی با اشاره به تمرکز آمریکایی ها بر جنگ روانی و اقتصادی با ملت ایران گفت: برای خنثی کردن این توطئه باید وحدت عمومی را انسجام ببخشیم و با مشارکت مردم اقدامات لازم را انجام دهیم.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: mehrnews.com