توکلی نسبت به برخی برخوردها و مصلحت اندیشی های هاشمی رفسنجانی و مهدی کروبی در حوادث پس از انتخابات انتقاد نمود و اظهار داشت...
 
به گزارش سایت پیمانه، توکلی نسبت به برخی برخوردها و مصلحت اندیشی های هاشمی رفسنجانی و مهدی کروبی در حوادث پس از انتخابات انتقاد نمود و اظهار داشت: آقای هاشمی رفسنجانی و کروبی باید نسبت به فرزندان خود تبری جسته و آنها را به دستگاه قضایی معرفی نمایند همانگونه که آقای گیلانی و مشکینی و خزعلی اینگونه رفتار نمودند تا به دست قانون محاکمه شوند.

احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی دیشب که در یکی از برنامه های رسانه ملی شرکت کرده بود از نحوه برگزاری دادگاه اغتشاشگران انتقاد نمود.

توکلی که در برنامه "" این شب ها"" در شبکه 1 گفتگو می کرد ضمن اعتراض به برگزاری دادگاه به شکل علنی اظهار داشت: دادگاه عوامل کهریزک نیز باید به شکل علنی برگزار شود.

توکلی در ادامه گفتگو نسبت به برخی برخوردها و مصلحت اندیشی های هاشمی و کروبی در حوادث پس از انتخابات انتقاد نمود و اظهار داشت: آقای هاشمی رفسنجانی و کروبی باید نسبت به فرزندان خود تبری جسته و آنها را به دستگاه قضایی معرفی نمایند همانگونه که آقای گیلانی و مشکینی و خزعلی اینگونه رفتار نمودند تا به دست قانون محاکمه شوند.

ایشان در ادامه نسبت به کسانی که در انتخابات شکسته خورده اند گفت: کسانی که در انتخابات شکست خورده اند باید سکوت کنند و بر خواسته های ناحق خود پافشاری نکنند

 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: peymane.ir