بقایی که به تازگی به عنوان سرپرست مناطق آزاد منصوب شده است در اولین گام با رخدادی عجیب در دفتر کار خود حاضر می شود.
 
به گزارش جهان، با توجه به اینکه سرپرست های منصوب شده در سازمان های مختلف به دلیل خلاء نبود مقام رسمی سازمان و ارگان مربوطه منصوب می شود به همین دلیل آمد و شد سرپرست به سازمان های مختلف چندان در بوق و کرنا نمی شود. اما نزدیکان حمید بقایی که از قبل نزدیکی به مشائی به عنوان قائم مقام سازمان میراث فرهنگی و این روزها به عنوان سرپرست مناطق آزاد تجاری منصوب شده در صدد اند تا معارفه ای در خور و باشکوه برای  وی برگزار کنند.

بر همین اساس، بررسی های به عمل آمده نشان می دهد که مراسم معارفه بقایی و تودیع صلاحی رئیس سابق این سازمان چهارشنبه همین هفته در هتل لاله برگزار خواهد شد اما عجیب اینکه نزدیکان بقایی در صددند بسیاری از مقامات کشوری و لشگری را نیز به عنوان میهمان به این مراسم دعوت کنند. این در حالی است که بقایی تا تعیین رئیس جدید مناطق آزاد تنها به عنوان سرپرست مناطق آزاد منصوب شده است. نزدیکی به مشایی از مهم ترین دلایل انتصاب بقایی به سمت جدید خود است .

گفتنی است که سازمان مناطق آزاد تجاری از جمله سازمان ها و مراکز بسیار پول ساز در کشور است که همین امر موجب شده تا بسیاری از مسئولان ترجیح دهند از آوازه و شهرت سازمان تحت ریاست خود دست شسته و به دریای پول و امکانات مناطق آزاد رهسپار شوند.
 
گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:jahannews.com