فرمانده ارشد داعش که در حمله موشکی سپاه به هلاکت رسید
شبکه العالم جزئیاتی را درباره هلاکت ابوعلی المشهدانی در حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به مواضع تروریست‌ها در شهر البوکمال فاش کرد

جزئیاتی درباره هلاکت «ابوعلی المشهدانی» یکی از سرکردگان ارشد داعش

 حسین مرتضی، مدیر دفتر شبکه العالم در دمشق پایتخت سوریه جزئیاتی را درباره هلاکت «ابوعلی المشهدانی» یکی از سرکردگان ارشد داعش در حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به مواضع تروریست‌ها در شهر البوکمال فاش کرد.

مرتضی اظهار کرد: دو منطقه در شرق رود فرات هدف حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران قرار گرفت. منطقه اول منطقه‌ای است که مدرسه السوسه در آن قرار دارد و گروه تروریستی داعش از این مدرسه به عنوان پایگاه خود استفاده می‌کرد. منطقه دوم منطقه هجین است که در فاصله ۳۵ کیلومتری از شهر البوکمال در مرز سوریه با عراق قرار دارد و در این منطقه انبار‌های اسلحه وجود داشت.

021.jpg

مدیر دفتر شبکه العالم افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اطلاعات دقیقی درباره مدرسه السوسه داشت و یکی از سرکردگان ارشد داعش به نام "ابوعلی المشهدانی" که هم در سوریه و هم در عراق خصوصاً شهر موصل فعال بود، به این مدرسه آمده بود و سپاه ۳ یا ۴ ساعت قبل از رسیدن المشهدانی به مدرسه اطلاعاتی درباره زمان و محل تردد او به دست آورده بود و در زمان مناسب این مدرسه را هدف موشک خود قرار داد که المشهدانی و همراهانش در این حمله موشکی به هلاکت رسیدند.

حسین مرتضی اعلام کرد: گروه تروریستی داعش، چون تعدادی موشک و جنگ افزار دیگر خود را به منطقه هجین منتقل کرده بود، تلاش می‌کرد که تسلیحات خود را استتار کند، ولی انبار‌های اسلحه و مهماتش مورد هدف قرار گرفت و منهدم شد و طبق اطلاعات رسیده تعداد زیادی از تروریست‌های داعشی در این منطقه بودند و ۱۰ نفر از آن‌ها به هلاکت رسیدند.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: yjc.ir