ترامپ: در قضیه بمب‌ها من را مقصر ندانید
رئیس جمهوری آمریکا رسانه‌ها را بابت آنکه بجای سیاست بر "خبر جعلی" بمب تمرکز بیشتری داشتند، مورد انتقاد قرار داد و گفت، فکر نمی‌کند که باید بخاطر تلاش یکی از هوادارانش برای بمب گذاری، او مقصر شناخته شود

توئیت ترامپ یک ساعت پیش از دستگیری فردی مظنون


دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا او مقصر اقدامات صورت گرفته از سوی عامل ارسال این بسته‌های بمب است، گفت: نه به هیچ وجه. هیچ تقصیری وجود ندارد. مرد مسلحی که استیو اسکالیس جمهوری خواه را سال گذشته میلادی به ضرب گلوله مجروح کرد، حامی حزب دیگر بود.

ترامپ در پاسخ به این سوال که آیا پس از ارسال این بمب‌ها رویکردش در قبال رقبای سیاسی را معتدل می‌کند، گفت: اگر راستش را بخواهید، این کار را کرده‌ام.

ترامپ در واکنش به سوالی درباره اینکه تصاویری از وی بر روی ون متعلق به مظنون ارسال بمب‌ها یافت شده، گفت: به نظر نمی‌رسد آن تصویر صورت من بوده باشد. نمی‌دانم، من درباره شخصی شنیدم که من را به دیگران ترجیح داده است.

رئیس جمهوری آمریکا همچنین گفت: نوع پوشش خبری درباره این بمب‌های پستی، با تحرکات جمهوری خواهان پیش از انتخابات ششم نوامبر کنگره تداخل داشت. این سخنان تاکیدی بر شکایتی است که اخیرا در توئیتش نوشت.

ترامپ در توئیت خود نوشته بود: جمهوری خواهان در رای‌گیری‌های اولیه و نظرسنجی‌ها خوب پیش رفته‌اند و حالا این خبر درباره بمب اتفاق افتاده و این حرکت کند شد؛ اخبار به امور سیاسی نمی‌پردازد. آنچه که دارد اتفاق می‌افتد خیلی باعث تاسف است. جمهوری خواهان بروید و رای بدهید.

توئیت ترامپ یک ساعت پیش از دستگیری فردی مظنون به ارسال بمب‌های پستی برای منتقدان رئیس جمهوری توسط پلیس فلوریدا ارسال شده است.

پس از آن ترامپ در کاخ سفید لحنی متفاوت از آنچه در توئیتش نوشته بود، به خود گرفت و افسران پلیس را بابت کاری که انجام دادند، ستود و خواستار وحدت ملی شد. او گفت: نهایت این است که مردم آمریکا باید متحد باشند و ما باید به جهان نشان دهیم که با یکدیگر در صلح، عشق و هماهنگی متحد هستیم. هیچ کشوری شبیه به ما نیست و هر روز ما به جهان نشان می‌دهیم که ما چقدر بزرگ هستیم.

رئیس جمهوری آمریکا همچنین وعده پیگرد هرکسی را داد که مسئول ارسال این بمب‌ها است و گفت: این اقدامات رعب آور، نفرت انگیز هستند و جایگاهی در کشور ما ندارند.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir