اسامی نمایندگان مخالف یا موافق وزرای پیشنهادی
یک عضو هیات رئیسه مجلس اسامی نمایندگان مخالف یا موافق چهار وزیر پیشنهادی را اعلام کرد

موافقان و مخالفان وزرای پیشنهادی چه کسانی هستند


علی اصغر یوسف نژاد در جلسه علنی صبح امروز (شنبه) مجلس گفت: آقایان سبحانی‌فر و علیجانی به عنوان موافق و ساری و کمالی پور به عنوان مخالف آقای دژپسند وزیر پیشنهادی اقتصاد صحبت می‌کنند.

به گفته وی شهریاری و یوسف نژاد در موافقت و محمود صادقی و احمد بیگدلی در مخالفت با رحمانی وزیر پیشنهادی صنعت سخنرانی خواهد کرد.

وی همچنین گفت: محمدعلی پورمختار و حسن سلیمانی به عنوان موافق و سهراب گیلانی و محمد فیضی به عنوان مخالف اسلامی وزیر پیشنهادی راه صحبت خواهند کرد.

به گفته این عضو هیات رییسه مجلس، بابایی صالح و زاهدی در موافقت و، ولی ملکی و شهاب نادری در مخالفت با شریعتمداری وزیر پیشنهادی کار صحبت خواهند کرد.

یوسف نژاد همچنین گفت که رئیس‌جمهور یک ساعت وقت دفاع از وزرای پیشنهادی و هر وزیر نیم ساعت فرصت دفاع از خود را دارد.

نمایندگان مخالف و موافق هم هر کدام یک ربع فرصت دارند که تمام یا بخشی از وقت خود را به نماینده دیگری بدهند.

یوسف نژاد همچنین اضافه کرد: اگر در جریان بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی سوال کتبی وجود داشته باشد از طریق رئیس مجلس به رئیس‌جمهور یا وزیر مربوطه داده می‌شود.

وی همچنین از نمایندگان خواست با توجه به صلاحیت‌های وزرا درباره آن‌ها صحبت کنند و از پرداختن به مسائل غیرمرتبط غیر مستند و آنچه که براساس شنیده‌هاست، خودداری کنند.

قاضی زاده هاشمی نیز در ابتدای جلسه علنی امروز گفت که در این جلسه به ترتیب صلاحیت وزرای پیشنهادی اقتصاد، کار، راه و صنعت مورد بررسی قرار می‌گیرد.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع:isna.ir