جناب آقای دکتر صلاحی طی حکمی از سوی ریاست محترم جمهور به سمت استاندار خراسان رضوی منصوب شده اند...

 

در پی درج خبری با عنوان"  روشی عجیب برای معارفه یک مسئول تازه کار !" روابط عمومی حوزه مشاورت رئیس جمهور در امور مناطق آزاد و ویژه اقتصادی اقدام به ارسال جوابیه ایی نموده است که در زیر درج گردیده است.

بسمه تعالی

1-جناب آقای  دکتر صلاحی طی حکمی از سوی  ریاست محترم جمهور به سمت استاندار خراسان رضوی منصوب شده اند بنابراین مراسمی که در متن خبر از آن سخن به میان آمده، بیش از هر چیز،محملی برای تودیع ایشان است تا معارفه رئیس جدید در واقع مراسم به مصداق" من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق"، تودیع شایسته و سزاوارانه به پاس قدردانی از زحمات و خدمات فراوان یکی از مسئولان خدوم و زحمتکش نظام مقدس جمهوری اسلامی است.برگزاری چنین مرسمی، نه فقط برای یک شخص ، بلکه برای یک مجموعه است که بی واسطه به خدمتگزاری مشغولند.

2-بدیهی است برگزاری چنین مراسمی ، هر  قدر باشکوهتر و همراه با  حضور مسئولان ارشد کشور باشد،قدردانی  شایسته تری را نیز در خود  خواهد داشت.

3-امید است  رسانه های محترم کشور ، در  انتشار اخبار و مطلب خود  ، به ویژه در این ماه مبارک،  جانب انصاف و عدالت را نگه  دارند و به سادگی ، موضوعی  چنین بدیهی را وجه المناقشه  برخی تمایلات سیاسی و جناحی  قرار ندهند.

 

گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع:روابط عمومی حوزه مشاورت رئیس جمهور در امور مناطق آزاد و ویژه اقتصادی