رحیمی: این افراد مشكلشان مدرك تحصیلی من نیست و مشكل آنها با دولت بر سر چیز دیگری است كما اینكه افراد بسیاری هستند كه با مدرك دكترای و تحصیلات عالی مورد قبول این افراد نیستند.
 
به گزارش فارس، معاون اول رئیس‌جمهور گفت: مدارك تحصیلی بنده نیز هیچ مشكلی ندارد و در وقت مناسب به مطرح‌كنندگان این‌گونه بحث‌ها پاسخ خواهم داد.

محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور در پاسخ به سوالی در خصوص انتصاب استانداران توسط وی گفت: این موضوع را تكذیب می‌كنم و در گذشته دولت نیز توضیحاتی را در این خصوص ارائه كرده بود كه انتصاب استانداران راه و روشی دارد و وزیر كشور مبادرت به انتخاب استاندار می‌كند و اگر در دولت رای آورد كار خود را آغاز می‌كند و انتصاب استانداران از طرف بنده یا شخص دیگری غیر از وزیر كشور درست نیست.

وی در پاسخ به سوال دیگری در خصوص مطرح شدن برخی شایعات در مجلس در خصوص مدرك تحصیلی وی پس از انتصاب به سمت معاون اول رئیس جمهورش اظهار داشت: باید این موضوع را از همان نمایندگانی پرسید كه قرار است در شروع كار مجلس در این خصوص بحث های را مطرح كنند و مدارك تحصیلی بنده هیچ اشكالی ندارد و خود آنها یك مقدمه‌ای را فراهم می‌كنند و بر اساس آن مقدمه نیز تصمیماتی را در خصوص افراد می‌گیرند و حرف های را مطرح می‌كنند كه دارای اهمیتی نیست. فردی كه 30 در دستگاه‌های مختلف دارای تجربه و خدمت است در حال حاضر از او دیگر در خصوص مدرك تحصیلی و اینكه چند كلاس سواد دارد سوال نمی‌شود و مدارك تحصیلی بنده نیز هیچ مشكلی ندارد.

معاون اول رئیس جمهور در ادامه گفت: بنده در مقام پاسخ گویی به این افراد نیستم و در وقت خودش به آنها پاسخ خواهم داد و از دستگاه ذیربط به آنها داده خواهد شد.

وی افزود: این افراد مشكلشان مدرك تحصیلی من نیست و مشكل آنها با دولت بر سر چیز دیگری است كما اینكه افراد بسیاری هستند كه با مدرك دكترای و تحصیلات عالی مورد قبول این افراد نیستند.

رحیمی تصریح كرد: ما تنها به دنبال این هستیم كه به مردم بیشتر خدمت كنیم و شب و روز ما تنها برای خدمت به مردم وصل شد تا گره‌ای از كار مردم باز كنیم و ما اگر بخواهیم وقت خود را صرف پاسخگویی به این چنین مسائلی كه هر روز مطرح می‌شود بكنیم دیگر وقتی برای خدمت به مردم باقی نمی‌ماند و مشكل این افراد انصافا چنین حرف‌های نیست بلكه با موارد دیگری در دولت مشكل دارند.

 
گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: farsnews.com