با توجه به اين كه طبق تقويم روز يك‌شنبه - 29 شهريورماه - عيد سعيد فطر و تعطيل اعلام شده است تعدادی از روزنامه‌های سراسری روز شنبه و بين دو روز ‌تعطيل منتشر نخواهند شد.

به گزارش ایسنا،  روزنامه‌های آفتاب یزد، رسالت، كار و كارگر و خبر روز شنبه 28 شهریورماه به دلیل قرار گرفتن بین دو روز تعطیل منتشر نخواهند شد.

اما مدیران مسوول روزنامه‌های خراسان، جام‌جم، آرمان، همشهری، ایران و ابرار از انتشار قطعی این روزنامه‌ها خبر دادند. همچنین روزنامه راه مردم علاوه بر اتشار روزنامه، ویژه‌نامه‌ای هم به مناسبت عید‌سعید فطر در این روز منتشر خواهد كرد.

روزنامه‌های اعتدال، اعتماد، حیات نو، سیاست روز، جوان و قدس، در صورت اعلام تعطیلی رسمی روز شنبه از سوی دولت، منتشر نخواهند شد. مدیر مسوول روزنامه فرهنگ آشتی نیز گفت: در صورتی كه چاپخانه روزنامه منتشر كند، این روزنامه نیز منتشر می‌شود.

روزنامه اطلاعات نیز فردا مشخص می‌كند كه روز شنبه منتشر خواهد شد یا خیر. روزنامه‌های جمهوری اسلامی، وطن امروز و ابتكار نیز هنوز تصمیمی بر انتشار یا منتشر نشدن روزنامه در روز 28 شهریورماه نگرفته‌اند.

همچنین دسترسی به مسوولان روزنامه‌های كیهان، اندیشه‌نو و اسرار برای آگاهی منتشر شدن یا نشدن روزنامه تا لحظه مخابره این خبر ممكن نشد.

 
گردآوری:گروه خبر سيمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: isna.ir