آمریکا قابل اعتماد نیست/ این موضوع در عمل به ما ثابت شد
نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: تعامل مجدد با آمریکا وقتی فایده دارد که طرف مقابل هم پای کار باشد. آمریکا قابل اعتماد نیست. این موضوع در عمل به ما ثابت شد که نمی‌توان روی آمریکا حساب کرد. دیگر به آمریکا امید نبندید

آمریکا قابل اعتماد نیست/ این موضوع در عمل به ما ثابت شد

 سید هادی بهادری نماینده‌ی مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی درباره‌ی مذاکره‌ی مجدد با آمریکا گفت: طی چندین سال مذاکره‌ای که با آمریکا انجام شد، برجام حاصل شد که رئیس‌جمهور جدید ایالات متحده آن را برهم زد. مشخص نیست اگر دوباره مذاکره کنیم رئیس‌جمهور دیگری آن را برهم می‌زند یا نه؟

وی ادامه داد: آمریکا با ما مشکل اساسی دارد نه مشکل ساده و پیش پا افتاده. ما در برجام به طور کامل پای کار بودیم. در مواردی هم بسیار کوتاه آمدیم. نتیجه هم این شد که می‌بینیم. آمریکا قابل اعتماد نیست. این موضوع در عمل به ما ثابت شد که نمی‌توان روی آمریکا حساب کرد.

نائب رئیس کمیسیون عمرانی مجلس با اشاره به جریانی که هم‌چنان اصرار به سازش دارند گفت: تعدادی معتقدند باید هم‌چنان مذاکره کرد. ما مذاکره را برای مذاکره نمی‌خواهیم. مذاکره را برای بیرون آوردن ملت از این شرایط می‌خواهیم. تعامل، دستور بزرگان دینی است. اما وقتی در عمل تجربه شد که نمی‌توان روی آن حساب کرد نمی‌شود مجدد ان را اجرا کرد.

نماینده‌ی مردم ارومیه در پایان خطاب به کسانی که هم‌چنان پیشنهاد سازش با آمریکا را مطرح می‌کنند بیان کرد: در طول این چهل سال هر زمانی به سمت سازش با آمریکا رفتیم به نتیجه نرسیدیم. درست است که دین اسلام دین تعامل و سازش و مخالف دامن زدن به مشکلات است، اما وقتی طرف مقابل اهلیت ندارد بهتر است دیگر سمت او نرویم. به طور خلاصه خطاب به این جریان فکری باید بگویم دیگر به آمریکا امید نبندند.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: asremrooz.ir