با حضور نیروهای انتظامی و درایت در برخورد با اغتشاشگران، فضای تمامی میادین و خیابان های شهر تهران آرام شد.

 

به گزارش عصرایران، خبر گزاری ایرنا از دیروز این چنین گزارش داد: دیروز با حضور نیروهای انتظامی و درایت در برخورد با اغتشاشگران، فضای تمامی میادین و خیابان های شهر تهران آرام شد از جمله میدان هفت تیر و میدان ونک کاملاً آرام شد و به وضعیت عادی بازگشت.

*ناآرامی در تقاطع مطهری ولی عصر فروکش کرد

ناآرامی هایی که پس از پایان مراسم روز قدس در خیابان ولی عصر بین دکتر فاطمی و مطهری شکل گرفته بود، دقایقی پیش با استقرار نیروهای یگان ویژه در این منطقه فروکش کرد.

نیروهای یگان ویژه با ورود به این منطقه از شهر تهران، اقدام به پراکنده کردن جمعیتی کردند که ساعت حدود 14 طول این مسیر را طی کرده و شعار داده بودند.

با ورود این نیروها، افرادی که در این حوالی حضور داشتند، رفته رفته محل را ترک کردند.

برخورد نیروهای یگان ویژه در خیابان ولی عصر تهران، شدت عمل زیادی نداشت ، به طوری که برخی ناظران گفتند به همین دلیل، مردم هم نسبت به قبل با سرعت بیشتری محل را ترک کردند.

نیروهای یگان ویژه و نیروی انتظامی در محل مستقر شدند.

*متفرق شدن اغتشاشگران در چهارراه جمالزاده

به گزارش ایرنا، نیروهای انتظامی در حوالی چهارراه جمالزاده، آشوبگران را به سوی خیابان های فرعی متفرق کردند.

به گزارش خبرنگارن ایرنا، در این درگیری ها پلیس با پرتاب گاز اشک آور آنها را متفرق کرد.

پیش از متقرق شدن تظاهرکنندگان ابتدا اغتشاشگران با پرتاب سنگ و چوب به طرف نیروهای انتظامی به درگیری با آنها پرداختند که نیروهای نظامی نیز با آنها درگیر شدند.

این خیابان در حال حاضر کاملاً آرام شده است.

*اغتشاشگران از آزادی به سمت صادقیه حرکت کردند

جمعیت چندصد نفری اغتشاشگران بعد از درگیری با نیروی انتظامی به سمت میدان صادقیه حرکت کردند.

این افراد با حمل پرچم هایی سبزرنگ به سمت میدان صادقیه حرکت کردند و تعدادی موتور سواریگان ویژه برای حفظ امنیت و جلوگیری از درگیری ها پشت سر آنها بودند.

این جمع پس از طی مسافتی متفرق شدند.

* تجمع اغتشاشگران در آزادی

در پایان راهپیمایی روز قدس، اغتشاشگران در دوطرف چهارراه نواب به سمت آزادی تجمع کردند و به بیان اعتراضات خود ادامه دادند.

این افراد با شعارهایی ضمن توهین به رئیس جمهور شعار "منتظری صانعی مجتهد واقعی" و "به جای غزه و فلسطین بیا به فکر ما باش"، "مقاومت نمرده این دولت که مرده" و " ایران شده فلسطین مردم چرا نشستید" سرمی دادند.

اغتشاشگران با شنیدن صدای مرگ بر آمریکا ، شعار مرگ بر روسیه را سر دادند.

بر اساس این گزارش، ترافیک سنگینی در خیابان نواب به طرف آزادی در جریان بود.

* استقرار نیروهای انتظامی و پلیس ضد شورش در چهار راه قریب 

تعدادی از نیروهای انتظامی و پلیس ضد شورش با استقرار در چهار قریب حوالی میدان انقلاب، سعی در متوقف کردن حرکت طرفداران اغتشاشگران به سمت دانشگاه تهران کردند.

در حالی که گروهی از این تظاهرکنندگان متوقف ماندند، گروههای دیگری با عبور از مسیرهای اطراف، به سمت دانشگاه تهران در حرکت کردند.

 
گردآوری: گروه خبر سیمرغ
http://www.seemorgh.com/news
منبع: asriran.com